mammatilleander ogPatrick Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 endelig er dagen her, endelig over i 2 trimester, hååper jeg blir her helt til jeg skal over i 3.trimester=)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 superduper gratulerer!!!! Velkommen inn! Jeg har ikke blitt helt varm i trøyen her inne ennå, men det er veldig koselig her
*toppris* Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 og velkommen skal du være:) håper du nyyyter tiden videre her inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå