Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Synes barneklærne til gutter er så stygg for tiden. Litt for tøff for meg. Hvor kan jeg få enkle klær som ikke er så tøffe? Er ikke bedre med alt rosa-greiene til jente, men nå har jeg ikke jente.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Exit syns jeg har fine gutteklær. Også de andre litt dyre buttikkene, husker ikke helt va de heter. Lille Martine? Er det noe som heter det. Hmm tror det, der er det kjempe fine klær. Hvis du ikke har de butikkene der du bor kan du søke på internett, kanskje de har nettbutikk
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Ja jeg er så enig med deg. Jeg vil ha lyse pene gutteklær! Uten drager, dødninghoder osv. Skulle gjerne funnet en nettsiden med pene gutteklær! Gutten må ha ny sommergarderode og det er håpløst nå som han ikke er baby lenger.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Helt enig.... Om du bor i Bergen kan jeg tipse om Mor og Meg i Kong Oscars gate. De fører IKKS, et dyrt men nydelig merke. Når de har salg, har de skikkelig salg med 50-70%. Servicen er også fantastisk bra. De har også flotte mammaklær, dyrt det også men med et par skikkelige basisplagg kommer en langt:-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Jeg har to jenter, og det er jammen ikke mye fine jenteklær å finne heller. Og siden jeg er gravid, har jeg sett litt på babyklær, og det er så utrolig mye STYGT!!!!!!! Jeg liker ikke 70-talls mønstre i oransje og brunt, æsj.....
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 Det finnes ikke så mye mellom forferdelige rosa pusestoff og retromønster. Liker noe retro, men synes ikke alt er fint til babyer. Liker heller ikke jeans og stive stoffer til baby, mens jeg heller ikke er helt "body med blomsterbrodert krage".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå