Gå til innhold

Hvor mye melk får deres barn på 10 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt redd for at jeg gir gutten min for mye melk,men han er jo så glad i det..

Han får ca. 3 flasker pr dag med 180 eller 210 i..+han får jo grøt og middag og skive..men selv om han har spist fast føde,så sluker han melken akkurat som om han er kjempesulten.

Han er ikke tjukk eller noe-bare god og rund:-),så jeg har liksom ikke tenkt så mye på det med melken.

Leste jo bak på NAN 3 at de bare skal ha 2 flasker pr dag...

Har ikke begynt med NAN 3 ennå,burde jeg begynne med det?

Hva er forskjellen på NAN3 i forhold til de andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne...

Skrevet

Jeg gir HIPP 2, men lurte på akkurat det samme som deg, så jeg spurte helsesøster. Fikk til svar å helst ikke gi mer enn 5-6 dl pr dag, da for mye ertatning kan fortrenge næringsopptaket fra annen mat. Jeg vet ikke om dette gjelder alle typer erstatning da... Men det var svaret jeg fikk iallefall:-)

Skrevet

Jeg begynte med nan 3 nå. Tulla her er 10 mnd. Men har ikke satt meg inn i forskjellen helt. Med første mann var det ikke nan 3 og brukte da bare nan 2, funka det og :)

Her får tulla flaske med 240 ml til frokost og kvelds, samt litt melk til grøten og drikker da ca 50 ml.

Skrevet

Min hs sa ca 4 dl per døgn. Men det skader nok ikke med en dl for mye heller. Du kan jo evnt tynne den ut litt.

Skrevet

Nan 3 er tilpasset eldre barn med blant annet mer omega 3 så bruk gjerne den i stedet for Nan 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...