Gå til innhold

WorkingMom

Puncky med nr tre i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

tråden begynte å bli så lang, men jeg lurer på litt.

Hva slag fôr gir du henne? Hvis du kjøper mat i vanlig butikk, bør du bytte til fôr fra dyrebutikk eller dyrlege. Mat i vanlig butikk inneholder bare masse tomme kalorier og gir lite næring. Potetgull er det mange som sammenligner det med. Det kan også gjøre mye med røytingen.

At dere trenger å bytte kattesand så ofte er også litt rart. Vi har aldri byttet oftere enn hver andre uke, bare fyller på ny sand når vi gjør rent for å få litt ekstra. Hvis hun gjør fra seg så ofte kan det og bli bedre etter fôrbytte.

Kutt ut all boksematen, det er helt unødvendig. Våtfôr er best som en det lille ekstra innimellom, ikke som fullfôr.

Maten vi bruker koster 230 kr, og den har katten vår i to mnd! Jeg tror vi kanskje bruker rundt 300 kr i mnd på katten jeg, i kattesand og mat. 1000 kr bruker jeg ikke på avlshunden vår engang, det er noe rart i forhold med katten din altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry, burde lest alt først. Ser at mange har sagt mye av det samme som jeg skriver her. Nyrene er jeg også med på, snakket med venninnen min som er veterinær nå nettopp, og hun sa det var stor mulighet for det. Det behøver ikke være så big deal, kanskje holder det med spesialfôr.

Spesialfôret er dyrt, men jeg er ganske sikker på at det blir mye billigere for deg enn hva dere er ute med i mnd her. Jeg syns mange mente at avliving er beste løsning, men det må vel være lov å sjekke om dyret er sykt først??? At katten er døv og ikke kan løpe rundt og jakte er vel ikke et argument? Katten er gammel, min gamle katt ble 13 år, og ho holdt seg også rundt husveggene uten å jakte det siste året. Hun var helt frisk, men gammel og lei av å jakte. Nøt vel alderdommen i ro og mak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...