MissAntrop Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Reiser til syden om 1 mnd og trenger badetøy til jenta vår. Lurer på om noen har anbefalinger? Bør jeg kjøpe med solbeskyttelse og hvor får jeg kjøpt det?
Puncky med nr tre i magen Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Det er å anbefale å kjøpe badedrakt med solbeskyttelse, du får de i hvertfall på babyshop og lignende butikker. Det er jo ikke liv om å gjøre å ha solbeskyttelse i badedrakten, du kan jo smøre henne med solkrem under badedrakten også, og unngå at hun er så mye i solen. Fungerer det og, men det er greit å bruke minst mulig solkrem og... Det beste er jo badedrakt med solbeskyttelse og skygge, men det vet du jo sikkert selv. De badedraktene er kjempefine i hvertfall. =0)
MissAntrop Skrevet 12. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2009 Ok, takk for svar. Lure også på om jeg bør satse på heldrakt eller todelt, og om det finnes steder på nett jeg får kjøpt slike.
*foreverhappy* Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Jeg har pleid å kjøpe bikini på H&M, kastet toppen og bare brukt bikinitrusen. Har hatt på henne en farget t-skjorte i tillegg. Smører henne ofte og mye over hele kroppen og har på solhatt og solbriller:-)) God ferie.-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå