klampen i bånn Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Og så har du sååå mange fine øredobber i det skrittet ditt!! hehehhehe vennen, du mener vel skrinet??! Gud så glad jeg var vi var aleine da han sa det min kjære 3,5åring!!!
Gjest Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 He he, nå trodde jeg du hadde intimpiercinger ;-)
olla Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 sant, hadde jo vært litt flaut om det hadde vært mange til stede....
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Hehe,de får sagt det:-) Jenten min på 3 prompet en skikkelig braker her en dag,og jeg spurte hvem som hadde lært henne det.For bf er en som virkelig kan dette:-)Men da sa hun klart og kontant:Det er du mamma! Hihi,ble litt flau,for samboeren min var her også;o)
klampen i bånn Skrevet 12. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2009 Ja tenk om han hadde sagt dette på bussen eller noe? Herlig! Hadde jeg hatt piercinger tror jeg neppe at han hadde fått se dem for å si det sånn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå