Gå til innhold

sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lyst på sex hver dag, gjerne flere ganger om dagen om mulig. gubben synes det er formye, mener jeg er "avhengig". og når jeg ikke får det, blir enten lei meg eller sint. men er det ikke flere kvinner som har stor apetitt? jeg har vanskelig for å tro at det er unormalt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gravid? Jeg var sånn når jeg var gravid. Hormonforstyrrelser kan gjøre mye rart med en kropp. Det var ei slitsom tid. Hehe

Skrevet

Jeg hadde det sånn før jeg ble gravid. Men da jeg ble gravid mistet jeg alt som heter lyst. Stakkars min mann er temmelig frustrert. Da vi før hadde et veldig aktivt sexliv.

Skrevet

flytt sammen med min mann som ikke får nok uansett hva jeg prøver og aldri blir fornøyd!

det er ikke moro for hverken den ene eller andre i et slikt forhold

Skrevet

Jeg også hadde det slik før jeg ble gravid...

Nå er det bare en plikt... ikke lyst lenger, og det er fustrerende for min mann, for det blir jo en kjempeovergang for han....

Tidligere så tilfredstillte jeg meg selv på toalettet på jobb til og med!

jeg måtte... ellers hadde jeg blitt gal...

Lurer på hvordan det blir etterpå....

Håper på en mellomting....

Skrevet

Eg er også "umettelig" på sex no når eg er gravid. Mannen min syns det kan bli litt mykje i perioder, og då tilfredstiller eg meg sjøl.. Det er ein måte å ordne det på........:-P

Skrevet

Jeg er akkuratt lik, kunne hatt meg hele dagen for min del..:)

Min gidder ikke så ofte, blir kanskje annen hver dag..

Han ler somregel av meg å sier jeg er nymfoman, men merker det er sårende også av og til å bli avvist gang på gang..

Men har merket at dersom jeg ikke "maser" noe særligt på han så tar han inijativ selv...

De fleste av mine venniner så vet jeg at det er damene som vill ha mer sex ikke mennene..

Da jeg ble gravid, våget jeg nesten ikke ha sex de første 12 ukene, men etter det ble jeg sexgal, tror bare typen min gledet seg til etter fødsel der han slapp å ha sex de første ukene..hehe:p

Skrevet

Min mann avviser meg ikkje akkurat, men tror nok det at eg sliter han litt ut.. Hehe..;-)

Skrevet

Jeg har også en apetitt på sex, heldigvis har min mann det også og vi kan gjøre det opp til flere ganger daglid. Er ungene i hus blir det litt mer spennende for da må vi finne gjemmesteder rundt om.

Julaften tror jeg vi hadde oss 8 ganger, til og med ute...hmm.....mamma har sex med nissen hoho

Skrevet

Eg klarer å vente til jenta har lagt seg, men er då berre 18 mnd og fotfølger en av oss stort sett heile tida. Men ein runde på morgenkvisten, ein i hennes middagskvil og ett par ganger på kveld får vi da til..;-)

Skrevet

Her er det også jeg som har mest lyst, både før jeg ble gravid, og nå som jeg er det. Har alltid vært sånn jeg. Men heldigvis har gubben lyst gaaanske ofte han også da- og når han ikke har det, så ordner jeg meg sjøl istedetfor å mase på ham. Kan jo ikke være noe moro for den andre parten å føle seg 'tvunget' eller presset til å ha sex heller, så det går jo an å ta hensyn.

Skrevet

Ja, er bedre å ordne seg selv enn at mannen skal føle det som en plikt!! Har ein gode nok hjelpemiddler kan det jo bli ganske deilig uansett..;-)

Skrevet

Hvorfor skal kvinner med stor apetitt ha sin rett til å bli sur for lite sex men menn skal holde kjeft??

Så lei av damer her inne som jamrer over for lite sex og omtrent ser seg om etter elskere men en mann bare må forstå at vi kvinner ikke alltid har lyst!

Skrevet

Eg har stor apetitt for tiden, men blir ikkje sur vist han ikkje orker. Eg har da vibrator og ei hånd... :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...