Gå til innhold

Ultralyd på A-hus! (Glad historie =D)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt små blødninger i en ukes tid nå og vi begynte å bli redde for at noe hadde skjedd med den lille så vi fikk time på A-hus for en undersøkelse. De var så snille og tok godt vare på oss=D Gleder med til å føde der! Gyn Legen kjente på livmor halsen og tok innvendig UL. Da fikk vi se en flott baby, H*n rullet rundt og veivet med armer og bein, det var så utrolig gøy å se=D Blødningene kom av en blod sammling bak morkaken- men det var helt ufarlig. Det var så gøy å se en baby og ikke en reke som vi så for en mnd siden når vi var på en privat klinikk. Og det at babyen hadde det bra er en så lettelse og jeg svever på en stoooor sky=D Ny termin er 7, nov. snart bærer det over i 2 trimester <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så gøy. Spent, skal på ul onsdag (duotest), og skal også over i 2.tri om noen dager.

Skrevet

Spennende. Jeg har også regnet meg fram til termin 7 nov. Skal på UL på onsdag jeg også. Gleder meg til og se at det faktisk er noen der inne :-)) Hvor mange uker var du når du var på Ul da? Er litt spent på om det blir innvendig el utvendig Ul. Lykke til så lenge :-))

Skrevet

Jeg var også på tidlig ul på A-Hus og var strålende fornøyd med de som jobbet der! Kjempekoselige og jeg følte meg virkelig velkommen når jeg var der. Gjør at jeg også gleder meg til videre besøk og fødsel der :-)

Skrevet

så moro Alis, det var virkelige gode nyheter... godt å høre de tar godt vare på deg og lille, håper alt går bra videre da.....

Skrevet

Jeg er i 11 uke. de tar innvendig fordi de får mest ut av det når det er såpass tidlig. jeg var også på privat ul i uke 8 da så vi bare den lille reken, nå så vi baby så det er utrolig beroligene=D Skal du på A-hus *gullegget*? syns det er helt utrolig at om en ukes tid så er jeg 3 mnd og over i 2tri. trudde aldri den dagen skulle komme fort nok for 2 mnd siden=p Du får ha lykke til og glede deg til du ser den lille, så morro!! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...