Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Eg trur visst at eg får svaret her inne og ellers på nettet om eg e gravid...leite vel mest for å få beskjeden at eg e gravid.... Men ja, uansett. To ultrasvaketester tidligere i uka...ein blendahvite ein i dag.. Også blir eg heilt desperat å går inn her fleire ganger om dagen, som om eg forvente å finna noen som har akkurat samme "problem" som meg, og at eg endelig ska få et svar. Baah.. Har gitt opp, så eg vente bare på at mensen ska komme og røske alt med seg....æsj. Så...spørs om me e så heldige å treffe no el neste gang med all reisinga te gubben. Ååååååh!! Det e så irriterande! Eg sko ha ein sterkare strek i dag eg, ikkje ingen strek!! Forbaska skit... Men intet håp er svunnet enn så lenge tanta ikkje syner med sitt åsyn! Eller noe sånn.. Friskt mot?! sant?! Holde hodet høyt?! F**k it!! Eg ska furta!! Gjett om eg ska!! *furte*furte*
Nullstress;) Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 har ei venninne som hadde det problemet. hun tok maaaaange tester. noen var svakt positive, andre var negative. nå er hun 17 uker på vei:) sier ikke at du er gravid, for det har jo ikke ejg peiling på, men ikke stress så mye med det (lett for meg å si.-... ) men testene kan være litt rare sånn tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå