Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Var super fornøyd med puppene før, men etter graviditeten og ammingen ser de ikke ut! Jeg hadde små runde faste og fine pupper og brukte str 75b. Brystvortene var små og fine, nå er de store og fæle.. Puppene har skrumpet inn, brystvortene større og føler puppene mine er mer slafsete og 3 kantede.. Bøyer jeg meg for over får jeg tra kant pupper, spisse stygge pupper! Er en veldig god stund siden jeg sluttet og amme, trodde puppene skulle få sine fine for igjen, men den gang ei. Andre som har opplevd dette? Vurderer silikon og forminske brystvortene mine i tillegg. Føler meg stygg og fæl og klarer ikke og vise meg naken for mannen min en gang..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 puppene forandrer seg, er ikke så mye vi kan gjøre med det... jeg hadde store, faste, fine pupper, brukte 75 d, og de var ekte!! og faste!! men de var ikke fult så faste etter litt amming nei... tror ikke mannen din tenker det samme som deg. men om det VIRKELIG plager deg, er det ingenting galt med å "fikse litt på fasaden"
*toppris* Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 som hun over her sier så er det helt normalt at puppene fornadrer seg gjennpm graviditeten og tiden etter... om ikke de blir fornadret etter det så forandrer de seg med alderen... din mann syns nok du er like flott som før:) og er jo en fantstisk grunnt il at de har blitt som de har blitt... men som hun over sier, plager det deg virkelig så ja, kan alltids gjøres noe med;) er dette noe som hemmer og ødelegger for deg så hvorfor ikke...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Velkommen til kjeglepuppeverden! Den er tragisk, men du lærer deg å leve med den om økonomien tilsier det. Jeg skulle gjerne hatt litt påfyll, men har mer enn nok å bruke penger på, enn så lenge.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Du verden så forskjellige vi er. Jeg har ammet mange barn, og mine er ikke sånn som dere beskriver det. Er dere veldig tynne? Prøv å legg på dere litt. Pupper liker fett!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 Mine er slik du beskriver og.. Hater de!! liker heller ikke å vise dem til mannen lengre. Føler meg i hvertfall ikke sexy lengre når vi har sex og blir veldig fokusert på hvor stygge de er mens vi holder på.. Slappe svisker kaller jeg dem! Skulle gjerne fikset litt på dem om jeg hadde hatt råd til det ja...sukk. Er ganske tynn ja men har ikke lyst å legge på meg heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå