Gå til innhold

opp-med-rompa-metoden...virker den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har prøvd dette med å ligge med rompa høyt etter at det har gått for mannen?

leste nettopp at dette skal være effektivt vis man sliter litt med å bli gravide...

så...er det noen som har erfaringer med denne metoden? blitt gravid...ingen resultater?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe prøvd den derre ja, virket ikke den heller

Skrevet

Nei, virket ikke på meg, men

*ligg-helt-musestille-og-knip-igjen-metoden* funket veldig bra for meg ;)

Sammen med metformin og pergotime ;)

Neida, det lille som skal til for å brfrukte et egg, finner ganske sikkert veien uansett. Men jeg tenker at det skader jo ikke å ligge i ro en stund med godstoffet inni seg uansett.

Lykke til =)

Skrevet

Jeg har fått flere tilbakemeldinger på at det virker ;o)

Driver å prøver ut dette selv, sammen med metformin og pergotime.

Men de som prøvde og fikk det til brukte ikke metformin og pergo, så dette er ikke så vesentlig mener jeg.

Livmortappen får jo ligget og badet i godsakene en stund når man ligger med rumpa opp, så jeg har tro på at dette virker. Spermiene får kanskje litt kortere "reisevei"? ;o)

Skrevet

Det beste er vel at man ligger med rompa litt opp, mens man får en orgasme etter at mannen har kommet..:)

Skrevet

å? hvorfor det?

Skrevet

hei :) som nicket tilsier har jeg prøvd en stund - og d med opp-med-rompa-metoden har ikke funket fram til nå for meg iallefall... :S

jeg ligger med rompa høyt en stund etter sex - har også pakket meg inn i mega-stort håndkle å sovet m det inni meg... ekkelt morgenen etter men hva gjør man ikke for en spire ??!! :D

jeg har lest meg til at orgasme er veldig viktig - så de gangene jeg ikke får orgasme av meg selv - hopper samboer av å jeg/han bruker vibrator de siste sekund så jeg får en skikkelig god orgasme ;) veldig å anbefale det om man ikke får orgasme lett... kan også bruke slik en dildo med vibrator på (rabbit) for da kan man presse sæden lengre inn mens men koser seg m vibratoren som er utenfor :) dette har jeg ikke prøvd så lenge men verdt å prøve iallefall ;) har hørt at orgasme skal hjelpe sæden innover :)

Skrevet

hei

Jeg er en trofast seer av legene på kanal 5 :D

Der kom akkurat dette me rompa opp i været metoden inn.

Det har ikke noe og si.

Men ligg i ro i sengen i 10 - 30 min

og husk og gå på do etter sex. man kan få en liten blærekatarr og dette kan føre til sa.

men om mannen har treige svømmere KAN det hjelpe og ta rompa i været men det er sjeldent.

Skrevet

Det har iallefall ikke fungert for meg.... Ikke å ligge i ro heller....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...