Gå til innhold

opp-med-rompa-metoden...virker den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har prøvd dette med å ligge med rompa høyt etter at det har gått for mannen?

leste nettopp at dette skal være effektivt vis man sliter litt med å bli gravide...

så...er det noen som har erfaringer med denne metoden? blitt gravid...ingen resultater?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm..vi slet jo i utgangspunktet og prøvde mye....skader jo ikke å sende de rett vei....men tror det var kjærringrådet som hjalp oss......

Skrevet

Visst man kjenner kroppens anatomi/oppbygging, så vet man at det har motsatt effekt. Pga at når du stå opp ned, har du en mothake på hver side i livm. som om du snur deg opp ned tar opp all sæden. men ligger du flatt, så kommer det raskere frem.

Skrevet

ok, men tenkte ikke å stå opp-ned, men med en pute under rompa f.eks...

hvilke kjærringråd var det dere fulgte da?

Skrevet

dytter litt

Skrevet

Med førstemann stod jeg rett opp fra senga....(nesten).. og med andremann lå jeg med pute under rompa og bena opp etter veggen....

Bege deler har fungert for meg...

Nå 'safer' jeg med pute under rompa eller ihvertfall ligger en halvtime med svømmerne inni meg...

Lykke til:o)

Skrevet

Jeg har to barn, og begge satt på først og andre forsøk.

Andre gangen lot jeg soldatene ligge på overnatting...så hadde vi sex på morgenen igjen før jeg i det hele tatt hadde kommet meg ut av senga. Da lå jeg litt med pute under stompen og bena oppetter veggen å så litt på tv, hehehe...

Der fikk dere min oppskrift ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...