Gå til innhold

Ho! Ho! lillehare...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en egen tråd jeg, så vi ikke kupper hele..;)

God kveld lillehare..:) Er ikke noe særlig øm egentlig, men herlighet - jeg er så sur!!! Hehe... Kjenner selv at jeg ikke har noen grunn, men er, som du sier, forbannet, huff, hehe, sur og syns skikkelig synd på megselv..;)

Tenkte at jeg måtte skrive til deg nå, og det var såå godt å se at det ikke bare er meg.. Og vi som har besøk og alt, første gang jeg hilser på kjæresten til bestekompisen til samboeren min..

Fortsatt like varm, tror nesten jeg kunne ligget ute inatt..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

halla, nei vet hva?? du er ikke den eneste som er grinete og små tullete! jeg kastet gryteklut på mannen min idag, var så r a s e n d e!! husker ikke helt hvorfor nå men men...

jeg er ikke varm men øm.. også sitter jeg med hjemmeksamen i norsk, åh, kjedelig å bruke påske på dette...

jaja, kos deg med besøket ditt da :) ps, vi må få pergo spire snart!!

Skrevet

Hehe, ser for meg grytekluten...hehe..

Å, sitter du med eksamen nå?? Tror ikke jeg hadde hatt konsentrasjon til det nå!! Hva studerer du?

Jeg gikk å la meg tilslutt igår jeg..;) Skyldte på at snuppa våkna, hihi... Orka sitte oppe å se smørblid ut mer!! Selv om det egentlig var velidg koselig...

Hvor lenge har dere prøvd? Noen barn fra før?

Skrevet

hei :) ja, den hersens gryteklut var et første jeg famt hihi.. men er ikke varm i forbindelse med pergo. bare øm og ingen stikkinger i det siste heller... hmmm... hva tror du du??

vi har prøvd siden jan 08 og har ingen barn fra før, så vi håper det er vår tur snart :)

Skrevet

Har vært litt øm idag jeg og, i venstre side..

Ellers er humøret like dritt...:S Stakar, er jo mannen det går ut over!!

Siste pillene imorgen!

Er så spent på det her, men tør ikke ha forhåpninger....

Skrevet

forstår deg godt, har mistet litt motet selv og tør ikke håpe på noen ting lenger. tar siste pille i kveld. de siste timene har vært kvalm og uggen, er ikke gravid, teste før jeg begynte på pergo. har ikke vært så øm de siste timene.

uff, nei dette blir spennende!

Skrevet

hvordan er formin din?? jeg tok siste pille igår, var så trist at det... :/ helt ut av kontoll, grining, sutring, nei fy som jeg var igår kveld, tok helt av her...

men nå skjønner du, i kveld skal vi ta en svingom i høyet!! dere da?? er du varm og tullete?? hihi :) godt det ikke bare er meg..

Skrevet

Hei og hei..:) Var skikkelig utafor igår kveld og... Ikke noe morro nei..

Idag - litt bedre kanskje i humøret, litt vondt i korsryggen har kommet nå... Ellers har jeg plutselig fått endel utflod, blææ... Og fortsatt varm ja!!! :S

Tok siste pillene idag, og det blir runder annenhver dag nå, helt frem til IKM..:):) Får håpe humøret bedrer seg, så det blir litt enklere å gjennomføre, hihi...

Skrevet

humøret ja, vanskelig å ha runder om man er litt sur, det skal jeg skrive under på :) jeg har ikke hatt så mye utflod, litt mer enn vanslig og den har vært litt gulaktig, hmmm.. ellers ikke noe vondter, bare litt øm på den ene siden... håper dette funker altså .)

har en sterk følelse at det blir pergospire på deg :) lykke til iallefall :)

Skrevet

nå er jeg spent? forsatt grinete? det er jeg...tisser på el tester hver dag men slår ikke ut :/

Skrevet

Hei du..:) Nej, nå er humøret mye bedre!! :D Er fortsatt like varm, men begynner å like det, hihi.. Har ingen ELtester jeg, så vi får bare kjøre på helt til ...tja... IKM?! ;)

Har vært hos akupunktøren min idag, så han prøvde å forsterke EL, eller hva jeg skal si.. Så HÅPE HÅPE at dette er vår mnd!! :)

Har stor tro på oss jeg!

Skrevet

ja, vi håper begge på pergo spire :) vi har iallefall sex annenhver dag og jeg tester som gal, greit å vite sånn ca el. men det jeg ikke forstår hvorfor jeg ikke har sypt på pergo lenger, trodde det skulle vare lenger... erller kommer det ved el? vet du??

Skrevet

Vet ikke helt hvor lenge det skal vare jeg, sikker veldig forskjellig fra person til person.. Jeg er megselv igjen, bare varm.. Det er godt å være blid, hehe..:D

Jeg var jo hos akupunktøren min igår, og jeg kjenner det skikkelig i magen idag.. Nesten som jeg er støl, og litt øm, stikkinger har der også vært litt av!! Håper dette er positive tegn...

Hvordan er du idag da?? Pleier du å merke når du har EL vanligvis?

Jeg tror aldri jeg har kjent det jeg, så vi har sex hver dag vi...hehe!! Mest fordi vi vil nå, vi får se hvor lenge det varer..:P

Skrevet

Right back at ya'...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...