★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 hva skal dette være da?tidlig mens eller noe riv ruskende gale? skjønner ikke en dritt!!! dette er 10 dager for tidlig for min del:((
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 er det masse blod da?? kan være en festnings blødning... eller???
lillehare Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 oi, det høres ikke bra ut... testet du forrige mnd? du må til lege om ikke legevakta... ihvertfall når det er masse blod... god bedring da..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2009 til lege?har ikke hatt noen positive tester eller vondt noe sted..men hadde el på dag 8 denne pp så ingenting er som normalt..så sånn sett er tr fem dager eller fire for tidlg...testet for el på dag 8 og det stemte...var rot forrige pp også....er masse i den forstand at det virker som en vanlig mens men litt for tidlg..blir sprø av de der sykl mine..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2009 altså det er 10 dager før om jeg skal gå utfra de normale sykl jeg har hatt bortsett fra de to siste pp om det var lettere:) men utfra el så er det ikke såå aalt for tidlig men tidlig alikevel:)blæææ...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2009 skyter inn at siden 6 dpo ca så har jeg blødd øøørlite granne rosa etter sex..nå er det blod og ikke dette rosa jeg hadde etter sex.MASSE blod var kanskje litt overdrevet men litt mindre enn vanlig mens...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå