Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Jenta vår har vært ganske sen i det meste, snakking, tegning ol, flink fysisk da. Nå har hun nettopp fyllt 4 og det er ikke mer enn noen få mnd siden at hun begynnte å tegne mennesker. I dag kom hun stolt med en tegning som var enormt mye mer avansert enn noe hun har tegnet før. Munn nese og øyne har jeg sett før, men denne hadde øyebryn og bart også. Det som likevel var mest spessielt var at hun hadde tegnet et hjerte på brystet og streker nedover armene og bena. Da jeg spurte hva det var svarte hun at det var hjertet og blodårene! Den tegningen ender nokk i "sparemappen" ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Kanskje hun ender opp som kardiolog når hun blir stor! ;o)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Om ungen tegner krusseduller så er vel ikke det noe å sitte her å skryte over. prøv et nettforum for begavede barn.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Høres ut som mi jente, det der:) Det er så deilig når det endelig begynner å løsne:) Mi tegnet lenge kun krusseduller, så kom "hodefotinger", og med instruksjoner fra barnehagetanten så kom hele menneskefigurer:) Det var rundt samme alder som di jente. Nå er hun 8, og i dag malte hun seg selv som "påpstjerne" som hun skrev:) Med publikum og alt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Tror ikke hun passer der, men selv med barn som ikke er spessielt begavet kan man ha behov for å skryte litt nå og da .
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Ja, gud forby at noen skulle finne på å skryte av og være stolt av barnet sitt her inne- helt grusomt!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 ÅÅÅ så herlig, jeg kan forestille me at det må være en milepæl!!! Har selv ei på 20 mnd, enormy "fysisk", men har ikke pratet noe særlig. Før NÅ. Hver dag er et eventyr og plutselig kan jeg prate med personen jeg elsker høyest i verden! Jeg forstår gleden din! Drit i de som rakker ned og mener kardiolog er det smarteste i verden. Jeg er indremedisiner selv , derfor synes jeg det blir så latterlig, hehe... Vær stolt av datteren din!! Jeg gledere meg selv til videre utvikling av min.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Ops sorry jeg er anonym 23.02, beklager det jeg sa om hun som sa "kanskje hun blir kardiolog", ser jo nå at det IKKE var nedrakking (flau). Datteren din tegnet jo blodårer og hjerte. Kanskje hun BLIR kardiolog. Unnskyld hovenheten min.....
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #9 Skrevet 11. april 2009 Jeg som sa "kanskje hun blir kardiolog", og det var nok ment i sterk positiv retning, ja ;o) Jeg pleide å "lese" i mammas medisinske leksikon lenge før jeg lærte meg å lese, og var fast bestemt på å bli noe "stort" allerede den gangen. Jeg var helt oppslukt over alle bildene som viste fødsler og alt det andre et medisinsk leksikon har å by på. HI, datteren din er kjempeflink til å være bare 4 år, og allerede tegne hjertet og blodårer! =o)
*toppris* Skrevet 11. april 2009 #10 Skrevet 11. april 2009 hehe, så herlig da! det må tas vare på ja;) tror nesten du må gå til innkjøp av slik kroppen bok til små barn;) hehe, så gøy:) har sett en gøy hos bokforhandleren med tunge man kan ta på utenpå;p hehe... kjennes nesten ekte ut:)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #11 Skrevet 11. april 2009 Hun har en bok om kroppen som hun liker veldig godt. Det er helt sikkert der hun har det fra. Det er nok ikke noe hun har kommet frem til selv ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå