Gå til innhold

Hva har dere spist i kveld da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er hos foreldrene mine og her har vi blitt vartet opp med lammelår m/hvitløk, fløtegratinerte poteter og nydelig fløtesaus. Ikke veldig sunt, men kjempegodt. Mett enda jeg:o)

 

Hva spiser dere på påskeaften?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde lammelår i dag vi også=) Tradisjon. Nydelig!

Skrevet

har vært hos svigers og spist pinnekjøtt vi :)

Skrevet

hjemmelagd pizza og potetgull... grilla pølser tidligere idag...dårlig innarbeidet påsketradisjoner:)

Skrevet

Grandiosa.... litt for mye i koppen igår, ja...

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Vi var hos mamma og fikk helt nydelig middag i dag.

Koteletter på grillen, hasselback-poteter, ovnsbakte grønnsaker og en helt nydelig fløtesaus med paprika, løk og sjampignon i... Skal absolutt lage det samme til middag en gang i neste uke!

 

etterpå har jeg spist litt pops, det er påskegodtet mitt :-)

Skrevet

Lam med mandelpotetpurè, grønnsaker og god saus med rødvin i:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...