Gå til innhold

Hvor ta privat ultralyd i Oslo/Akershus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger en på majorstua, ikke Majorstua klinikken men på andre siden av Majorstu-huset.

Heter Familieklinikken og ligger i Kirkeveien 64B, tlf 22 60 60 63.

Hun er privat jordmor, veldig hyggelig og utfører også 3D UL.

Skrevet

Takk. Aner du hva det koster?

Skrevet

jupp. Da vi var der i sommer betalte vi 1000 kr. Hun er billigere enn Majorstuaklinikken =)

Gjest Tale30
Skrevet

Ultralydklinikken i Sandvika. Anbefales på det varmeste. 3D UL koster 800 og da får man med en dvd med 35-50 bilder og 6 filmsnutter.

3D UL er best mellom uke 28 og 34, men han tar også vanlig UL.

Skrevet

Takker, Er i grunnen ikke så viktig med 3D eller ei. Er i uke 38 og dessverre noen venninder som har mistet fra nå til en uker over termin pga diverse...Føler veldig for er sjekk for å se at alt ser normalt ut og at babyen ser ut til å ha det bra

Skrevet

om du sier det til legen din får du helt sikkert en vanlig ul henvisning av han. i følge legen min er ul billig så man skal ikke holde igjen hendvisningene til ul om det kan roe mor

Skrevet

Kan jordmor be om dette da? Skal på kontroll på tirsdag.

Skrevet

aner ikke, men om hun ikke kan det så er det bare å ta en tlf til legekontoret ditt og fortelle beskymringen din og spørre om du må ha time hos dr XXX for å få henvisning eller om han bare kan skrive ut en.

jeg fikk ul fordi jeg trodde det var tvillinger og alle som hadde sett en gravid kvinne før kunne trygt si at det ikke var tvillinger... hehe.. bare gal alenemor som var redd for å bli alene med to, helt uten noe som helst hold i frykten... hehe

Skrevet

Føler liksom ikke at jeg har noen gyldig grunn til bekymring siden alt virker vel. Bare venninners erfaring som grunn liksom....

Skrevet

ja men da sier du bare det. at du har noen venninner som har mistet så sent og dette beskymrer deg veldig. så det ville hjulpet veldig med en ul så du slapp og tenke så mye på det

tror de fleste der ute forstår den!

Skrevet

Doktor Heggelund i Lillestrøm er kjempekoselig og flink. Han sjekker godt og tar deg alvorlig. Han fikk smygi meg innimellom andre pasienter når jeg var usikker på om jeg hadde hatt en sa. Har vært på tidlig ul hos han også. Koster ca. 500 kr tror jeg om du ikke har henvisning. Ikke 3D.

Skrevet

Da ville jeg kanskje valgt en lege, dvs. ikke 3D i Sandvika (han er bare sonograf/radiolog) eller Familieklinikken. Aage Huseby som jobber på Oslo City legesenter og Smestadgynekologene er en gynekolog med mye UL- erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...