Monajenten Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Jeg trodde jeg var blitt dritgammel, jeg har begynt å få svarte ringer under øynene:-s Men mamma sa at det var arvelig i vår familie. Jaja. Jeg som aldri har brukt et eneste ansiktsprodukt, får vel bite i det sure eplet og innse at jeg nå er nødt til å skaffe meg ett eller annet som skjuler det. Noen som har produkter å anbefale? Så reklame for ett eller annet på tv - Garnier koffein something. Noen som har prøvd det?
cherry coke Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Nok søvn, mye vann og en god consealer!=) Mener at Dior og Lancome har noen som er meget bra.
Jenny-penny Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 YSL touch bruker jeg, den er super!!! sånn pensel man fører under øynene. Funker på trøtte småbarns mødre:)
Monajenten Skrevet 11. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2009 Så det er consealer det heter?? Jeg har nemlig ikke peiling hehe:-P Takk for tips! Nok søvn? Tre timer for natten er vel for lite til å kvalifisere til nok søvn, eller?? :-s Vann vann vann vann vann, jeg prøøøøøver:-s
Gulosten™ Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Dette har da vel fint lite med alder å gjøre...?? Har hatt det siden jeg var liten jeg.... Men har funnet en god concealer da, også har Nivea en liten grønn krukke som liksom skal hjelpe... Haha.
Jenny-penny Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Den fra YSL er en concealer, man påfører med en pensel der du trykker som på en kulepenn bak for å få ut valgri mengde. Ser ut som hudfarget krem som du smører ut under øynene:) Finnes i billigere varianter fra feks maybelline osv med denne er den som er minst synlig og lettest å påføre synes jeg:)
Monajenten Skrevet 11. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2009 Ja det var det jeg også forstod, at det tydeligvis ikke hadde noe med alder å gjøre. Hva er den gode concealeren da, og er det samme saken som grønnekrukken fra Nivea?? :-)
Monajenten Skrevet 11. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2009 Ok, jeg skal skrive den ned:-) Takk for tips! :-) Husker du forresten hva den koster, bare sånn at jeg har litt peiling? :-)
Jenny-penny Skrevet 11. april 2009 #10 Skrevet 11. april 2009 http://www.beautybay.com/cosmetics/yvessaintlaurent/toucheeclat/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå