Gå til innhold

Svarte ringer under øynene:-s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg var blitt dritgammel, jeg har begynt å få svarte ringer under øynene:-s

Men mamma sa at det var arvelig i vår familie. Jaja. Jeg som aldri har brukt et eneste ansiktsprodukt, får vel bite i det sure eplet og innse at jeg nå er nødt til å skaffe meg ett eller annet som skjuler det.

Noen som har produkter å anbefale?

Så reklame for ett eller annet på tv - Garnier koffein something. Noen som har prøvd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok søvn, mye vann og en god consealer!=) Mener at Dior og Lancome har noen som er meget bra.

Skrevet

YSL touch bruker jeg, den er super!!! sånn pensel man fører under øynene. Funker på trøtte småbarns mødre:)

Skrevet

Så det er consealer det heter?? Jeg har nemlig ikke peiling hehe:-P

Takk for tips!

Nok søvn? Tre timer for natten er vel for lite til å kvalifisere til nok søvn, eller?? :-s

Vann vann vann vann vann, jeg prøøøøøver:-s

Skrevet

Hvordan funker dette her da?

Skrevet

Dette har da vel fint lite med alder å gjøre...?? Har hatt det siden jeg var liten jeg.... Men har funnet en god concealer da, også har Nivea en liten grønn krukke som liksom skal hjelpe... Haha.

Skrevet

Den fra YSL er en concealer, man påfører med en pensel der du trykker som på en kulepenn bak for å få ut valgri mengde. Ser ut som hudfarget krem som du smører ut under øynene:) Finnes i billigere varianter fra feks maybelline osv med denne er den som er minst synlig og lettest å påføre synes jeg:)

Skrevet

Ja det var det jeg også forstod, at det tydeligvis ikke hadde noe med alder å gjøre.

Hva er den gode concealeren da, og er det samme saken som grønnekrukken fra Nivea?? :-)

Skrevet

Ok, jeg skal skrive den ned:-) Takk for tips! :-)

Husker du forresten hva den koster, bare sånn at jeg har litt peiling? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...