Gå til innhold

Jeg griner å griner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei disse hormonene og hva de gjør meg til. Jeg føler meg som et monster noen ganger.. Alt er feil å galt hele tiden. Jeg er lei alt..

Det har bare blitt værre og værre.. Jeg håper bare at det blir bedre snart.

Alr dette blir nok glemt når jeg får lille tulla mi i armene, men akkurat nå er det helt jævlig lissom..

Flere som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg igjen i den grininga...jeg er mer sånn atnår ikke alt går som smurt og etter planen slik JEG hadde tenkt,da spruter tårene!!!!Heltfryktelig,føler meg som en treåring..godt mannen er forståelig og skjønner at det er hormonene som tar seg en tur.

det blir bedre etterhvert,også for oss:)

Skrevet

Det er ikke så greit. Jeg fyrer løs på gubben å jeg da, å det får jeg litt dårlig samvittighet for. Men han har litt hormoner i kroppen han også:) Det er bra din er forstålig:)

Skrevet

Det er han,men det er klart jeg kan få dårlig samvittihet jeg også.det tar jo helt av innimellom..skulle tro jeg ikke var vokst opp med grenser:)))

Det verste er hvis ungene slår seg skikkelig vrange og jeg burde, som voksent menneske ta hånd om saken på en fornuftig måte, bare eksploderer på de og hoister meg noe veldig opp så de blir stående å måte,sukk det er noe som stikker det! og det fortjener jeg bare...makan til oppførsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...