Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Leser alles sin status, der de hele tiden oppdaterer om alt det koselige de gjør, alle skiturene de er på, alle vennene de har på besøk, påskekos og påskesol og fred og harmoni. Alle har visst hytte eller campingvogn. Bare jeg som er ensom og forlatt og ikke har hytte eller stor lykkelig familie som kan spise lammelår sammen, og sånne ting... Dumme facebook....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 jeg har heller ikke hytte eller campingvogn eller noen stor lykkelig familie. men det trenger man da heller ikke for å ha en fin påske. vi er vår egen lykkesmed, ta med grillen og kom deg ut i sola
Gjest Tale30 Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Hvis de har en så fullpakket påske - hvorfor oppdaterer de statusen sin hele tiden da Men det hørtes ikke kjekt ut for deg. Høytider er jo de gangene man føler seg mest ensom hvis man ikke har noen rundt seg.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Du får sende inn brev til avisen du også, slik de feite gjør. Kanskje de legger ned facebook også sammens med dib.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Hehe... jeg er bare litt sår, ikke hårsår... HI
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Jeg føler litt det samme som HI, her jeg sittter og leser på elsamen. Pølser, grilling, turer, familie, påskeegg, hyttekos..............ikke MÅTE på hvor innholdsrik påske alle har......... Men så tenker jeg: disse menneskene slår på pc-en og oppdaterer statusen sin omtrent annenhver time. Hva er det liksom???? Jeg tror mange lever sitt "idealliv" gjennom FB. Der kan de fremstille seg selv slik de gjerne vil ting skal være. Hadde jeg ikke hatt eksamen, hadde jeg aldri sittet foran den helvetes pc-en. Og jeg hadde ikke oppdatert FB hvert 20. min. Så ikke bli deppa. Prøv å forestill deg hvordan disse menneskene tenker før de oppdaterer statusen sin: " å nå har jeg grillet pølse. Nå må jeg ta et bilde a det og skynde meg å skrive det på fb. Og så sitter mannen og ungen og hele herligheten igjen som noen spørsmålstegn........
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Ja akkurat DET har jeg tenkt på... Det er spesielt to stk som oppdaterer mange ganger om dagen om alt de gjør og har gjort og hvor herlig livet er...Noen ganger lurer jeg på HVORFOR...Er det fordi det faktisk ER så rosenrødt, eller fordi de vil få litt ensomme mennesker som meg litt "ned"... HI
*toppris* Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 *hehe* da har du ikke meg på vennelista:) får trøstre deg med at det ikke bare er de som ikke gjør så mye i påsken;)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #9 Skrevet 11. april 2009 hei hi.... Da burde du kikket på min side på fb.... der det er nedtelling til baby kommer...og dagene det regnet...og hva skal vi finne på denne lange fredagen..bare navnet på den gjør den kjedelig osv osv.... idag var vel første hurra vi har det gøy melding på fb fra min side=) Nei syns ikke du skal tro at alle har det så topp hele tiden..men deilig å vise andre at man har det fint!! De fleste har det ikke gøyere en man gjør det til...og mange er avhengig av å fortelle/vise sine venner hvor lykkelige de er nettop for å bekrefte at de er lykkelige.... vel vel...sender deg en varm klem..og håper du ikke lar deg påvirke alt for mye av alles "lykke" for de fleste sliter vel med ett eller annet som ikke egner seg på facebook, og dermed ikke nevner det der vet du.....
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #10 Skrevet 11. april 2009 Jeg anbefaller deg å logge deg ut av facebook og inn i denne verden. Det er mange koselige mennesker der ute som bare venter på en som deg å dele lammelår med nå i påsken. MVH MM
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #11 Skrevet 11. april 2009 Nå må dere huske at Facebook viser det folk vil at andre skal tro. Jeg ler litt av facebook. Vet bedre om både den ene og den andre. Så ta ikke alt for god fisk, det er godværstryneboka.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #12 Skrevet 11. april 2009 Hei, jeg tror du har vært på FB siden jeg leser på hver dag, jeg. For der er det turer i øst og vest, men det bryr jeg meg ingenting om. Jeg stortrives med at jeg kan nyte ferien min hjemme jeg. Slipper å kjøre mange timer og stresse rundt og handle dyrt. Nei, jeg slapper mere av hjemme. Og ikke er jeg sliten når jeg skal på jobben igjen.
tiny_me Skrevet 12. april 2009 #13 Skrevet 12. april 2009 jeg synes nå det er merkelig å sitte å lese de statusene jeg... hvis jeg hadde vært og kosa meg på hytta er det siste jeg ville gjort å sitte på facebook
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #14 Skrevet 12. april 2009 ....og igjen priser jeg meg lykkelig for at jeg IKKE er på facebook. Alt er mye bedre i den virkelige verden JA )
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #15 Skrevet 12. april 2009 Jeg har nettopp kommet hjem fra påskeferie og har ikke giddet å oppdatere fb mens jeg har vært borte. Det har jeg vært for opptatt til! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå