Gå til innhold

Coop ànglamark sin babyserie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser endel skryter av våtserviettene til coop ànglamark og at de har kommet ut best i test.

Hvordan er det med de andre babyproduktene de har?? Har noen testa de?

De er jo halvparten av prisen på f. eks babyline som er et av de produktene de fleste anbefaler.

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde babyoljen, og den var rett og slett grusom. Jeg kastet den, orket ikke bruke den til gutten vår. Den stinket av noe kjemisk og ekkelt... Huff!

Skrevet

Dessuten luktet det svidd popcorn av håret hans etter bading! Ekkelt!

Skrevet

Veldig fornøyd med bruksegenskapene på det meste, men opptil flere av produktene lukter av en eller annen grunn rå kjeller... Spesielt babylotionen, men oljen har også en viss eim etter seg. Dusjsåpa lukter ikke spesielt såvidt jeg har merket, heller ikke sjampoen eller baby-badet. Men disse har jeg egentlig ikke brukt særlig mye, så jeg skal ikke garantere at jeg ikke bare har oversett lukta.

Men til gjengjeld; babylotionen var det eneste som hjalp på min episk tørre hud når jeg gikk gravid (så jeg gikk rundt og lukta gammel kjeller brorparten av svangerskapet), enda jeg reagerte på så og si alt av såper og kremer. Så hudvennligheten er til å ta og føle på, om man synes det er verd å ha en baby som lukter som noe du fant i kjelleren :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...