Gå til innhold

Oi tror jeg har bomma på sydenturen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå når jeg endelig har valgt å reise til syden så ser det ut som om jeg har valgt en plass det ikke er varmere enn her,

og vi som har bestilt og bet alt sammen,trodde det var varmt i spania jeg

skal tl La manga 25 april og temp der variere veldig ser jeg,noen av dere som hra vært deri april?eller i nærheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i Marbella i mai, og det var mye varmere enn her i mai mnd. i hvertfall.

Dere bør nok ta med litt tykkere klær til kvelden. Men Kanariøyene er nok det varmeste stedet fram til slutten av mai.

Skrevet

Husk at de temperaturene er i skyggen da, og et gjennomsnitt(hvis du har sett på sånn oversikt) så det kan føles veldig mye varmere når du kommer ned dit. Eneste er jo at det kan være kaldt i vannet fordi det ikke har hatt nok varme over tid til å varme seg opp. Jeg skal også til Spania i slutten av april og har tenkt på det samme som deg. Men det kommer uansett til å bli varmere enn det er her!

Skrevet

Heia

ja vi får bare se da hvordan temp det blir,vet at på La manga så blir ikke temp i sjøen kaldere enn 18 grader,er visst den plassen det er varmest i middelahevt har jeg blitt fortalt

Skrevet

Jeg har vært i Alicante i midten av mai. Det var jo varmt, men vinden var iskald! Vannet var også kaldt, men ikke kaldt nok til at vi ikke badet :)

Hvis vi lå paddeflate på stranda, ble det fryktelig varmt. Med en gang vi reiste oss opp, kjente vi den kjølige vinden.

Skrevet

Var i Barcelona i begynnelsen av april for noen år siden. Var varmt, selv om vi ikke kunne ligge ute og sole oss. Etter to uker der, fløy vi nedover til Alicante og der var det sol og veldig varmt. Ute og badet hver dag. Solet oss mm.

Uansett er vel sjansene store for at det er varmere der enn her:) Blir jo sikkert kjempedeilige bare det å komme seg vekk litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...