Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 hadde plager med bekkenløsning fra uke 15 ved forrige graviditet småen er nå akkurat ett år, og vi tenker å prøve på nr 2 i juli, med termin i april neste år. er det noen som har noe erfaring ;hvordan ble svangerskap nr 2, plaget med bekkenløsning, slapp dere unna plagene?evt dere som fikk plager,kom plagene tidligere denne gangen, var smertene mindre/større enn med nr 1?Håper på mange svar
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 noen som kan legge denne ut på skravle for meg(litt for mange kjente her inne som ikke trenger vite familieplanene våre:))
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Jeg hadde bekkenløsning ca fra uke 25 i første svangerskap. Fikk det litt tidligere med nummer to (ca uke 20), men begynte med fysio med en gang, så det er i hvertfall ikke verre en sist enda (uke 33 nå). Regner med det er litt individuelt, men jeg tror fysio hjelper mye, så få hjelp med en gang du kjenner antydning til bekkenløsningen.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Jeg får om få uker barn nummer tre. Det er da under ett år siden jeg fikk nummer to. Med nummer to slet jeg gankse mye med bekkenløsning. Denne gangen har jeg nesten ikke slitt før den siste måneden. Så jeg tror ikke det er noe du trenger å planlegge at du får...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå