Isdronningen Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 navnet Oda? Synes det er så fint. Passer også fint i et dobbeltnavn. Oda Elise? Oda Marie?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Oda er kjempefint;-) Oda Marie var fint....Oda Emilie, Oda Natalie, Oda Marlen... syns egentlig det er finest med bare Oda jeg da, men det er jo en smaksak;-)
Tidemann Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Oda Emilie,Oda Lovise:) Hehe,alt passet egentlig veldig greit med Oda
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Oda er et veldig fint navn. Jeg kjenner ei som heter Oda Marie, hun er veldig søt og hyggelig og kul. Og så synger hun fint, og lager veldig fine sanger. Så jeg får veldig bra assosiasjoner (er det slik det skrives?) på det navnet.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Jeg har alltid hatt Oda som et favorittnavn, men nå er jeg så lei av det av en eller annen grunn, dessuten liker ikke sambo det. Men Oda er fint Oda Eline var mitt jentenavn en stund
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Oda er nydelig:) Og jeg er med Diamanda,- jeg liker det best alene. I.o.m. at Oda er et norrønt navn, så liker jeg det ikke så godt med Marie bak, men det er jo egentlig bare flisespikkeri Oda Amalie, Oda Aurora.... Masse fine komboer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå