Gå til innhold

De 4 påske sjokoladeeggene alle snakker, i lilla boks.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri prøvd de. Føler jeg har gått glipp av noe, for alle sier de er så gode ;-) hva er det inni?? er de virkelig så gode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller aldri smakt dem. Innbiller meg at de er kvalmende, og har derfor ikke giddet smake dem;)

Jeg er ellers glad i sjokolade, altså:)

Skrevet

de er veldig gode og veldig kvalmende. hehe.

jeg orker ikke et helt egg engang.. det som er inni er best men hva det er for noe det vet jeg ikke.. =p

jeg spiser først det inni og venter en stund med sjokoladen

Skrevet

de er gode, men det holder med ett egg! det som er inni heter melkekrem...

Skrevet

er det flytende det som er inni?

Skrevet

Jeg synes de er så gode at jeg ikke kjøper dem for da blir jeg hektet, hehe... Er en slags sjokoladesmørkrem inni, hvit. Sikkert kvalmende for mange, men jeg tor jeg kunne spist 2-3 uten å bli kvalm.

Skrevet

SINNSYKT gode og SIIINNSYKT dyre!!!!!!!!!

Skrevet

Kjempe gode nam nam! Kunne spist alle 4 på en gang jeg :) ja du går glipp av no.

Skrevet

Er dette Milka sine egg?

usj

Dere som har norsk sjokolade, spis den, den er verdens beste ;)

Skrevet

Åh de er kjempe gode!

Jeg blir ikke småkvalm før jeg er på egg nr. 4, jeg kjøper dem nesten ikke for jeg klarer ikke å la dem ligge, eller bare spise ett.

De er dyre men deilige :0)

Skrevet

åååååå de er kjempe gode...men ikke mer enn en av gangen og masse melk til=) ellers blir man veldig kvalm=(

De er i alle kjosker, ica sikkert meny også... til og med bensinstasjonen har de....bare gå på jakt.....

Skrevet

Jeg spiste mange av disse i fjor, men i år greier jeg de ikke.... Har spart noen kroner på det ja.... ;-) Sånn er det å være gravid, og ikke like alt...

Skrevet

De er kjempe gode hvis de har ligget i kjøleskapet en stund først! De er kvalmende og ekle hvis ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...