You can call me Dårris Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Nå har ikke vi vært prøvere så lenge, men pga merkelige sykluser, og endel andre småting, så skal jeg nå henvises til Gyn for undersøkelse. Jeg fikk for to uker siden beskjed om at jeg får en innkalling i posten, men den har ikke kommet enda. Noen som vet hvor lang tid dette vanligvis tar?
Torjus og Lones mamma Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Jeg vil tro det varierer litt fra sted til sted, men her får man et brev etter ei lita stund der det står at man blir innkalt innen tre mnd fra de mottok henvisning fra legen. Vel, for min del er det utgangen av april, så nå bør det skje noe snart....
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 det varierer nok fra plass til plass ja.. så vist du ikke får brev i posten på tirsdag, så kan du ringe ned til legen og purre. Lykke Til
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 her tar det bare et par dager.
Torjus og Lones mamma Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Det hørtes ut som en mer behagelig ventetid! Jeg har heldigvis hatt det travelt i ny jobb, så jeg har ikke gått og ventet på brevet ennå. Og har egentlig vært litt glad for at jeg ikke har vært gravid nå i starten, det har vært litt vel hektisk. (Vært med og åpnet en stooor butikk). Men kommer det ikke innkalling til uka, bør jeg nok sjekke. Jeg har vært gjennom samme runden før, og alt tar jo så lang tid...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå