Gå til innhold

bare lurer.... *hehe* noen som vet?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man "spiser" suppe.... ender det da pp i tarmene eller blæren? hehehehe.... har aldri visst det, hehe... tenker blæren, men... er jo ofte "matbiter" i den da, så går de da i tarmen alene? hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urinen er vel vann med avfallsstoffer i så vidt jeg vet, så dermed går nok en del av væsken ut i urin, mens resten tas opp av tarmene og enten brukes av kroppen eller blir en del av avføringen. Bitene blir vel uansett mer eller mindre brutt ned i magesekken?

Uff, nå ble jeg usikker her, vet visst ikke så mye om kroppen jeg heller, hehe..

Skrevet

Nå skal du høre:)

Alt som kommer inn blir sugd opp i tarmene av tarmtottene,det som er for stort kommer ut av rumpa igjen...

All væsken skal også gjennom tarmen på ett vis og det er vannet og avfallstoffer som kommer i urinen. så alt flytende som kommer inn som ikke kroppen tar til deg som næring kvitter kroppen seg som avfall,gjerne gjennom urinen,de store bitene som magesyra ikkeklarer å spalte opp kommer "hele"ut igjen. kunne utdypt det mer presist,men tror ikke det var det du var ute etter:)

Skrevet

aha oki;) jeg som trodde at alt man drakk kom i urinblæren, alt som var flytende, hehe...

rart spm ja, hehe, men er jo så mye man skal gruble på;p hehe...

Skrevet

Ja,det er sikkert og visst...det er masse der ute vi kan gruble på,det er fint å få svar på noen av tingene innimellom også:)

God påske da:)

Skrevet

He he... Jeg måtte bare le litt......

Er så godt å se at det er noen som lurer på litt sånne "rare" ting innimellom og tør å spørre. Lurer på mye rart innimellom jeg å, men tør liksom aldri spørre om ting.

Også er det så fint at noen kommer med innlegg på disse forskjellige forumene som ikke ender opp i en evig krangledebat.

Skulle vært flere sånne som deg her inne:-)

Ha en fortsatt riktig god påske!!!!

Skrevet

hehe, lurer du på teite ting er det jo bare å få det ut, hehe vi hr da virkelig nok å gruble på..

og noen ganger får man det jo heller ikke ut av hodet før man vet svaret;)

så, ut med det;)

ja desverre er det som regel alltid noen som skal "angripe" og styre på... men her inne på skravle kan man jo heller ikke være anonym... så da er det heller få som tør å være frekke og nesevise;)

Skrevet

Til tider føler jeg at folk her inne(ikke på skravle) er så innmari sure at jeg tenker at de må holde irritasjonen for seg selv og heller lavære å lese her inne når de tåler "så lite"... ikke morsomt å få noe slengt til seg sånn helt uten forvarsel. det har jeg opplevd...grumf,lite hyggelig,ja

Skrevet

tror rett og slett at noen ikke har noe bedre å finne på enn å forurense her inne;p kjipt, men må bare se bort fra slike svar osv,,, alt i alt er det bare latterlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...