monika 3+1 i magen:) Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 her er det bading hver dag før leggetid. har gjort det siden fødselen. nå er han 3 mnd. synes det er en fin rutine jeg, å bade før leggetid. ungene blir jo skittne de også! litt gulp, masse hender som tar i dem hele tiden og sånn.. liker at barna mine er rene å pene!
mammaen til 2+1 Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Hei, bader tassen min også ganske ofte.. noen perioder er det hver dag, så dysjer vi ofte om morningene i tillegg (bare i vann) .. han gulper veldig mye da..
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Jeg gjorde det en periode pga kolikken, men så fikk han atopisk eksem og vi måtte slutte med bad hver dag. Tror ikke eksemen kom av badingen, men bad tørker jo ut huden ekstra, så nå bades det kun to ganger i uka. Synd egentlig, for han elsker bad!
ung_20 Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 nei da... du er ikke alene. vi har badet snuppa før leggetid hver dag siden dagen vi kom hjem fra sykehuset vi... syns det var en helt super rutine, når hun har badet så skjønner hu lixom at nå er det natta, har fungert supert for oss. hun er nå 10 mnd gammel. men når jeg var hos helsesøster fikk jeg beskjed om å kutte ned til annenhver dag fordi hun har litt tørr hud... lurer på åssen detta skal gå, om hun vil legge seg uten bad først... så på den måten er det vel kanskje litt dumt og gjøre rutine av det.
Jente2011 Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 snuppa mi har også atopisk eksem, så skal bare bade henne 1-2 ganger i uka, hadde hun ikke hatt det så hadde vi bada hver kveld:) Her er det smøring med krem hver kveld som er rutine før leggetid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå