Gå til innhold

Nye naboer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det gammeldags å ønske de nye naboene velkommen med f.eks nybakte skoleboller?? Tenkte jeg skulle ringe på og levere en kurv med boller... men det er et ungt par, vi de synes det er helt teit? Hva brukes nå? Bare si hei??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville nøyd meg med et "hei" ja ;-)

Vi er alle ulike, og noen her vil nok synes ideen med boller er superduper koselig, jeg ville blitt litt ille berørt om noen kom med det til meg, hadde blitt for intenst ville jeg ha følt. Litt påtrengende liksom, men kan godt være andre ville elsket det :-)

Skrevet

jeg vet ikke hva som er vanlig,men hadde jeg fått en sånn velkomst hadde jeg blitt veldig glad.

da hadde en blitt kjent,og fått et lite inntrykk av hvordan de nye naboene var.

så om du føler for det,gjør du det :-))

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad og invitert inn på kaffe jeg!

Ypperlig måte å bli kjent med nye naboer=)

Skrevet

Det er da superskjønt gjort av deg, synes jeg. Go for it.

Skrevet

Vi fikk ei flaske vin, så denslags foregår fortsatt. Jeg hadde blitt glad hvis du stod på døra mi med boller.

Skrevet

Da tror jeg at jeg løper over veien med de varme bollene jeg... Og de finner nok fort ut at jeg ikke er påtrengende hehehe... Synes det bare er koselig jeg! Liker de dem ikke er det vel bare å gi til bikkja ikke sant?

Skrevet

flott.

si åssen det går da...hehe...

Skrevet

Jeg vil også ha deg som nabo. =)

(kanskje ikke akkuratt nå siden jeg har magsyke idag, men alle andre dager.)

=)

Skrevet

Hahaha.... jeg føk over gaten her, og ingen hjemme... tenkte for lenge på det! Men jeg varmer dem opp i morgen, og så kan de få dem til frokosten:) Så fort jeg ser aktivitet der så skal jeg ta en tur over!!

Skrevet

hehe... jeg er så sær at med mindre vi har barn på samme alder har jeg ikke noe lyst til å snakke med naboene mine... hehe

men når jeg bode i bogstaveien så kom naboen med middag til oss når vi flytta inn. husker vi ble veldig glade og litt engstelige for at han skulle forgifte oss eller noe... hehe.. var 17 da, nå hadde ikke egstelsen for forgiftelse vært så stor :P

Skrevet

Dette er Utrolig bra - tenk om alle vi var slik som deg- da vet jeg at mange hadde blitt glad!!- inkluder meg i de som vil ha deg som nabo- og det er forskjell på Bogstadveien og en del andre steder- der vi bor nå hadde det vært veldig hyggelig med boller- jeg har kaffen klar!!! - God påske til deg HI!

Skrevet

Hei Cammiss, takk for det... Forrige nabo fikk en stor plante som gave, og den ser jeg fortsatt i vinduet, veldig koselig! Jeg syns det er så viktig å ha et godt forhold til naboene, vi skal tross alt se hverandre hver dag de neste 10 årene kanskje, og de er de beste til å se etter huset hvis du ikke er hjemme, og vice versa!! Vi bor i en liten by, i en blindvei... Til Sankthans skal vi invitere på hagefest og grilling hos oss, vi har det veldig koselig sammen, samtidig som alle respekterer avstanden!!

Skrevet

hehe.. ja jeg ser den med at bogstadveien ikker det samme som andre steder, men jeg har aldri fått noe av naboene mine noen andre plasser. og jeg har bodd mye øde... hehe.

men uansett så tror jeg folk vil bli glad selv om de ikke liker å snakke med naboene sine

Skrevet

Naboene våre kom med blomst på døren da vi flyttet inn. Jeg ble så rørt at jeg holdt på å begynne å gråte!!!!!!!!

Kjempehyggelig av dem!

Skrevet

Hos oss kom naboen og ringte på og skulle presentere seg, og tilby hjelp... Jeg syntes det var stort jeg!! Så jeg går for den i morgen, og så skal jeg skrive hvordan de tok det!!

Skrevet

Her kom naboen å skjelte meg ut, påpekte pent at vi faktisk ikke eier veien og bare har veirett, samt passet på å påpeke at hun ikke likte den som bodde her før oss heller.

(dette er mitt barndomshjem, men jeg har bodd litt til og fra så hun kjente meg ikke igjen, før jeg påpekte at jeg faktisk har bodd her 20 år lenger enn henne, drittkjerringen)

Knall start på et godt naboforhold når jeg og min mann tok over huset her, med unger og slikt på slep.

Er mildt sagt ikke akkurat venner med naboen nå heller egenltig.

Skrevet

Eneste jeg har lyst til å by naboen på er cyanid.

Skrevet

Jeg tenkte å gjøre det samme med mine naboer - bare motsatt. Jeg var innflytteren, hehe :)

Men, så fikk jeg influensaen en dag etter at vi fikk nøkkelen og var syk i 1.5uke. Så da syns jeg at jeg hadde bodd der "for lenge" til å si hvem jeg var, hehehe ;o)

Jeg får ta det igjen med grillparty :P

Tror nok naboene blir glade! =)

Slikt er veldig koselig :)

Skrevet

Hadde vært koselig det, hadde jeg bare kunnet spise boller...:/

Skrevet

Da har jeg vært over gata her! Og naboen ble helt rørt! Og ga meg en klem til og med... Og sa at det passet perfekt med varme boller til lunsjen! For hun hadde fått besøk av foreldrene fra sørlandet og de spiste alltid noe godt til lunsjen, og hun hadde ikke noe å by på hehe-... Så hun ble kjempeglad, og sa at de skulle komme innom en dag og hilse mer ordentlig, og by oss på middag!! Så jeg gjorde en fulltreffer der ja.... Det var visst ikke så gammeldags allikevel...

Skrevet

Hehe, så morro :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...