Gjest Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Fortrinnsvis i Bergen egentlig. Har time der i starten av mai for 3D ultralyd og lurer litt på både service, kvalitet på UL-apperatene og hvilke utdanning de ansatte har. Er det jordmødre, gynekologer, eksperter i noe, eller hva? Tror dere de er ekstra flinke til å sjekke kjønn på babyen? Trenger ikke å ha svar på alt dette altså, men blir glad om noen vil dele litt erfaring :-)
*toppris* Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 har ikke vært er selv, men ei veninne var der.. hun var kjempefornøyd og fikk flotte bilder:) det er denne vi skal til når den tiden kommer fikk den også anbefalt av en spesialist.... heller gå der enn på den andre.... han sa de er mye flinkere har bedre utstyr osv... han er selv kjempeflink så jeg hører på han;)
Gjest Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Høres supert ut! :-) Gleder meg veldig og håper jeg kan få ro i sjelen ang kjønn også den dagen, nå tør jeg egnetlig ikke kjøpe noe særlig selv om det klør i fingrene og de var 99% sikker på den ordinære UL'en ;-)
Månefeen ♥ Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Var der i uke 28, superfornøyd Var en kjempe flink jordmor som tok imot oss. Bra service, du får absolutt det du betaler for! Vi fikk 33 fine bilder og 12 videosnutter på dvd, samt de beste bildene på fotopapir. Du får med en søt veske med litt saker og ting, en slags startpakke. I begynnelsen lå jenta vår (fikk bekreftet ganske bra at det var jente!!) med ansiktet inn i livmorveggen, men etter 15min med litt forsiktig dytting i rompa og ligge litt på siden tittet hun frem Se gjerne bildene på profilen min så ser du kvaliteten Kos deg masse! Det er en herlig opplevelse
Gjest Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Stilig!!!! :-) Utrolig flotte bilder! Kunne jo se at hun har masse hår også jo, så tøft! :-) Nå gleder jeg meg bare enda mer :-)
*toppris* Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 nyyydelige bilder!!! søt jente dere får, lange fotsåler, lange i familien kanskje? *sukk* gleder meg til vi skal, men er så leeenge til... er "bare" 19+4;)
<3 Meg & prinsessen <3 Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 heihei!! jeg var på majorstuaklinikken i bergen i uke 28 og 29=) ble også møtt me en kjempe hyggelig jordmor,men jeg fikk ikke noe bra bilder eller filmer...var sååå skuffet...men det var lille jenta i magen som ikke ville vise seg fram, lå skvist i veggene og med hendene oppi fjeset sitt hele tiden.hehe..jordmoren prøvde i over 1 time,! men d viktigste var att jenta var frisk og vi fikk se godt att det var en jente=)=) men vi fikk komme til bake 1 uke etter på, og da håpte eg på å få me meg bilder hjem, men jenta i magen lå helt likt, hendene i fjeset. men jordmor ga seg ikke. jeg gikk rundt,og jordmor trykte litt på magen,fikk heldigvis ett par bilder og noen filmsnutter=) men kan ikke si eg fikk sett jenta min så mye. men var en kjempe hyggelig jordmor=) så bildene på profilen din "cecilie" og de var jo bare kjempe fine=) så har mye med hvordan babyen ligger inni magen!
Gjest Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Får håpe jeg er litt mer heldig da. Frøkna her var litt vrang på den ordinære UL'en, så da synes jeg hun har å oppføre seg på neste, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå