Gå til innhold

Stoor, tung & sliten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som meg? Opp 18 kg, vann i hele kroppen, hevelse i ansikt føtter og bein.

Jeg er døds sliten, men gjør det meste selv..

Jeg vil ikke klage å høres sur ut, men lurer på hvordan jeg virkelig skal klare de neste ukene, er i uke 36 nå..

Jeg sliter med astma å blir kjempe tung pusten av ingenting..

sliter å med skikkelig ryggsmerter å stråling ned i høyre bein.

Jordmor sa jeg kunne tenke på igang setting til neste kontroll den 21 april, da er jeg 37+4 .

Hva er farne ved dette? Å burde jeg gjøre det? smertene mine er veldig veldig harde, men vil ikke sette livet til ungen på spill!!!! Gullet mitt jo!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!!

jeg har gått opp 16 kg og er 38+3, men forrige gang jeg gikk gravid lå jeg påmeg 28 kg tilsammen! og vann, hadde jeg sinnsykt mye av! forstår at du er sliten, det er slitsomt å gå gravid. Men du sier du gjør det meste selv, og jeg syns IKKE det er klaging hvis du ber litt om hjelp. Og hvis det er det som trengs for at du skal holde ut de siste ukene ville jeg heller gjort det enn å bli i gangsatt. jeg har ikke noe erfaring med det, men det beste er jo at babyen kommer når den er klar. Jeg syns at fysioterapi og akupunktur har hjulpet veldig på min bekkensmerter.

Jeg har selv en sønn på 14 mnd, som enda ikke går. Jeg er også utrolig sliten og er veldig klar for å møte den lille. Men jeg syter og klager, og ber om hjelp til mye! det er jo bare et par uker igjen! dette klarer du :)

men selvfølgelig, bestemmer du selv!

Lykke til i hvertfall!!

Skrevet

Takk for svar :-)

Ja jeg vil at alt skal være å gå naturlig, å jeg ber om hjelp,bare at samboeren min jobber veldig mye.

Jeg har en skade i ryggen,den som forårsaker all smerten, å når strålingne begynne å bli så ille nedover i beinet, er det tydlig at noe ligger i klemm...

Så er del i hovedsak det som gjør at jeg må settes igang HVIS det skjer.. Blir jo tatt opp med jordmor å lege , så de får finne det ut i samråd med meg.:-)

Syns du er kjempe flink( å mange andre) som takler å ha flere små u huset samtidlig som du er gravid, jeg tror jeg må ha noen år i mellom så det ikke blir så slitsomt, jeg hadde ikke klart det nå , ikke denne gangen. Så mye oppkast å sånn som har vært.. Da måtte far vært mye mer hjemme. akupuntur har hjulpet meg med bekkenet, men ikke ryggen,ennå iallfall :-) Tvi tvi :-) Takk for råd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...