Gå til innhold

Har fortsatt ikke fått svar ang barnehage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i bydel Alna...er det bare jeg som ikke har fått enda??

Er det noen jeg kan ringe å høre med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verken jeg eller naboen har hørt noe heller. Bor i Bjerke.

Skrevet

Virker liksom som om alle andre har fått svar.

Begynner å bli SKIKKELIG utålmodig. =)

Skrevet

Pratet med bydel Bjerke og de sa det blir sendt ut rundt påske, noen får rett før og noen litt etter påske.

Vi fikk før påske med svarfrist 14. april, så da regner jeg med at de som får etter påske er de som får på 2.opptak ?

Jeg ville ringt bydelen du bor i og hørt om det er det samme i din bydel. ¨

Trodde bydel Alna hadde full dekning, jeg ?

Skrevet

Du kan jo selvsagt ringe bydelen din :) Høre når de sendte ut de første brevene...Vi fikk også plass før påske med svarfrist 14 april, så da får du nok evt plass i 2 opptak vil jeg tro..

Skrevet

Vis Alna har full dekning så jubler jeg!!!

Men da får jeg ringe over påske. =)

Skrevet

Hvor gammelt er barnet da?

Skrevet

Her hadde vi svarsfrist 15. (Nordre aker. )Første inntaket regner jeg med at det var så skal de vel gå over og registrere alle svarene (regnes med at det gjøres etterhvert som svaren kommer inn da.) Og så blir vel andre inntak sendt ut.

HAr fått plass til to åringen min jeg, men er veldig spendt på å se om vi kommer over på bhg som er første ønske istede. Den er 2 min gange herfra så jeg krysser fingra for det. Men er samtidig overlykkelig at jeg ihvertfall har plass til ho. :-)

Skrevet

hun blir 1år i september

Skrevet

Man er kun "garantert" plass i hovedopptaket hvis barnet fyllet 1 år i løpet av august, så jeg er redd du har liten sjanse med september barn.

Gutten min er 2 år til høsten og vi fikk ikke plass i 1. runde, men de har jo lovet alle som har fyllt 1 år i løpet av august plass.

Skrevet

Vet ikke hvordan det er i Oslo, men i kommunen her jeg bor sender de kun ut til de som har fått plass. Men er det full dekning, så burde jo ikke det være problemet....

Skrevet

Har heller ikke fått noe. Det betyr altså at vi står uten plass etter 1.runde. Er bare å krysse fingrene for suppleringsopptaket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...