Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært inne på sykehuset pga sterke mensen smerter i magen og ryggen, og små rier, har 2 cm åpning...

da vi tok ultralyd i går fant hun ut av jeg har alt for lite forstervann, for en uke siden var det litt lite, men innefor normalen, nå var det lite utenfor normalen, så jeg må komme på kontroll i morgen tidlig, da skal vi ta ultralyd og se...og hun sa at vi kanskje måtte sette igang...

hun kunne ikke garantere det, men det kan hende vi må det...

noen som har vært i samme situasjon?

jeg er 36 fullgåtte i morgen, så det er visst ingen fare sier dem...babyen er stor også..

legen sa også at hun håpet at riene mine skulle ta seg opp og at fødselen startet av seg selv før søndag, for det kan bli tøffere å bli satt igang!

noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei;-)

jeg ble satt igang pga for lite fostervann noen dager før termin, og snuppa hadde ikke vokst noe særlig de siste ukene..

jeg var ikke moden, og fikk modningsgele..gikk med maserier hele dagen uten at jeg fikk mer enn 1-2 cm åpning..fikk noe å sove på ved midnatt.kl 02.00 startet regelmessige rier og jenta var ute 03.23;-))

det er nok en fordel at du er moden, for det kan bli litt pangstart når kroppen ikke er klar..men min erfaring er positiv, og jeg hadde ikke kviet meg for det en gang til..

fosteret ble nøye overvåket hele tiden, og alt var i skjønneste orden når hun kom ut med sine 2.4 kg og 44 cm;-)

masse lykke til;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...