prekæs Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Er ikke tanga en truse, noe mindre enn slike "bombesikre" truser? De er kortere i siden, men dekkende både foran og bak? Tekkelige og påkledde, mener jeg. Har alltid vært det før, mener jeg å huske.
prekæs Skrevet 11. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2009 Sikkert, men langt bedre å ha på seg enn en med streng i r..a;)
ULriKke73 Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Jepp... det var også min tanke da jeg leste HM innlegget. Så at noen kommenterte det og fikk til svar at NÅ var tange = stringtruse... men mistenker egentlig at noen har oversatt litt enkelt fra engelsk og fått "thong" til å bli "tanga".... Uansett i min ungdom (hehe) var i alle fall tanga en helt vanlig truse... tekkelig, påkledd og fin ;o) (... egentlig samma for meg, for jeg bruker bare hipster... og er ganske sikker på at HM ville ha brent inne med et stor lager med stringbikinier i str 3 år.... hihi)
Gjest Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Heter ikke de trusene du mener tai eller noe sånt?? Disse trusene har så mange rare navn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå