L<3E<3 Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 er i dag 5+6, har kommet litt brun utflod med litt blod i!! er d normalt?
L<3E<3 Skrevet 11. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. april 2009 dytter. skal jeg ringe legevakta, eller vente til tirsdagen:/ håper spira har d bra.....
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 jeg ville ikke uroet meg før blødningen ble på str med mensen og det kommer klumper i den.. Men visst du for din egen del vil sjekke så gjør du det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå