Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Sitter hjemme med småen på 8 mnd. Samboer er hos min bror, sammen med alle vennene våre og der skal det være fest i kveld. Jeg har kjempelyst å være med, og mine foreldre kan passe småen. Er bare det at vi aldri har hatt barnevakt før. I det hele tatt!! Vi bor i samme hus som foreldrene mine,så småen er helt trygg på de. Men likevel...skal jeg ta meg en liten fest? Eller sitte hjemme? Alene..? Er nervøs..ser for meg grining og sånn.. selv om det ALDRI pleier å skje. Er verdens enkleste unge og legge. Er jo klar over dette med at når man har fått barn, så får man ta "konsekvensene" av det og sånn, men... en liten fest? Blir isåfall første på 18 mnd!! På tide kanskje? Valgets kvaler...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Jeg hadde ikke barnevakt før eldstemann var 1,5 år
Gjest Tale30 Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Så lenge barnet tar flaske, og så lenge du slipper å ta over ansvaret når du kommer hjem fra fest så skulle vel det gå kjempefint? Du har jo en lukrativ mulighet når foreldrene dine bor i samme hus, da hadde jeg ikke hatt en eneste betenkning med det men kanskje en rar følelse når det er første gang borte fra barnet. Likevel, en gang må være den første Ha det superkjekt!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Besteforeldre er de beste barnevaktene!!!! Og du har telefon? Du kan ringe hjem hver time.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 kos deg på fest du=) Så lenge du har barnevakt du stoler på så kan jeg ikke tenke meg annet enn at dette kommer til å gå meget bra... mange barn som har barnevakt hver helg... så jeg syns jo du kan unne deg en fest når det er så sjeldent da... KOS DEG=)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Ja, jeg stoler 100 % på mine foreldre, og småen elsker å være hos de. men det er nå rart med det..første gang uten mamma og greier...hehe.. eller kanskje det er meg det er verst for...(!!) Er vel igrun en typisk hønemor jeg da;-)
PAVEEL Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 hihi, er nok deg det er verst for:-) ta deg en fest du:-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Hold deg hjemme du. Det er vel det svaret du ønsker.
Musemor med tre søte små Skrevet 11. april 2009 #9 Skrevet 11. april 2009 Dra på festen du, og ta med mobilen din. Ring noen ganger ut over kvelden og kos deg. Dette går bra skal du se. Ha det gøy ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #10 Skrevet 11. april 2009 Takk for mange kjekke svar! Tror nok det blir en fest på meg i kveld ja. Så kjekt at folk er så positive:-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #11 Skrevet 11. april 2009 Jeg synes du bør gå. Jeg hadde heller ikke barnvakt før jenta var 10 mnd. selv om hun tok flaske og alt. Dersom barnet ditt har så trygge omgivelser rundt seg, så synes jeg virkelig at du bør gå og få litt voksentid sammen med venner og bekjente. Det har du virkelig godt av!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #12 Skrevet 11. april 2009 Hva med å overlate barnet til foreldrene dine men ikke drikke og være klar til å dra om ting skjærer seg. Foreldrene dine kan da ringe deg om ikke det går bra. Eller du kan vente til barnet har sovnet. når foreldra dine bor i samme hus så er det el ihvertfall ingen problem. Kos deg du og vær tilgjengelig på telefonen og klar på å reise om det skulle bli behov for det.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #13 Skrevet 11. april 2009 Hysteri på sitt værste spørr du meg !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå