4barns mor Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Har akkurat laget brun saus, jeg hadde ikke negro og tok derfor soyasaus for å få sausen brun. Ved en tilfeldighet så jeg på dato og innholdsfortegnelsen, og den var best før 2007 (jeg er på hytta). Jeg har selvfølgelig smakt til sausen. Hva gjør jeg nå? Heller ut sausen og lager posesaus? Skadelig for fosteret? Jeg er 15+6. Eller kan vi spise den? Trenger tips veldig snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå