Gå til innhold

jeg ror jeg har jort noe sjikeligt domt.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt rart spørsmål men jeg må bare spørre.. nå er det snart 3 uker siden jeg fødte ei lita jente. blør fremdeles etter fødselen men mye mindre nå.. saken er i går hadde meg og mannen min sex. glemte osser litt ut kan enn si å han kom inni meg..... er veldi bekymret nå. amer også men det er jo ingen prevansjon det. uff av meg

men jeg blør enda....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du faen meg ta deg sammen og lære deg og skrive så folk kan forstå din fjortiss idiot.

Skrevet

Hvis jeg forstår ordene riktig, så er du redd for at du er gravid fordi du har hatt sex uten prevansjo

Jeg har bare en ting å si : Hva i huleste for folk til å ha sex uten prevansjon, hvis det ikke er meningen å skulle lage barn. Skikkelig uansvarlig er det. Det kan da ikke være mulig at dette bare er noe som blir glemt??

Og NEI : Amming er ingen prevansjon.

Skrevet

Og hvor er forresten spørsmålet??

Skrevet

anonym 1736...

fjortiss idiot... Du må snakke om deg selv. Hvordan går det ann å kritisere folk for at de ikke skriver bra nok! Er dette bare sider for de med 6 i norsk skriftlig??? Før du er tøff i trynet og slenger dritt neste gang kan det hende at det er en grunn for ting... Dysleksi feks. Voks opp før du kaller andre fjortiss!!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja hvorfor slenger dere så mye dritt til hverandre? Bare for at man er anonym, så kan man vel väre litt hyggelig?

Det er klart at vedkommende har litt skrivefeil, men det er jo som sagt ovenfor ikke alle som har forkusert på norsk skriftlig på skolen. Og hvem vet, kanskje dette er en av våre nye landsmenn, da er det heller ikke greit å skrive perfekt norsk.

Slutt å väre så aggresive og raske til å dömme hverandre!

Skrevet

Tror absolutt ikke det er grunn til bekymring. Amming beskytter ganske godt den første tiden, og siden du ennå blør er ikke kroppen din klar for å lage et nytt barn. Heldigvis. Ville ikke tenkt mer på det, men skaffet minippille eller annen prevensjon hos lege snarest.

• 2 uker senere...
Skrevet

Herregud, for noen svar folk gir!!!! Sjokkert over uanstendig oppførsel her jeg nå!!!

Det går nok bra. Det skal mye til for at du er mottakelig for noe enda, men man kan jo aldri vite. Så lenge man ammer om natten, og i allefall fortsatt blør, så er vel sjansen veldig liten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...