Rosmari S Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Nå kommer det strax en akupunktør for å hjelpe meg med å få litt fortgang på riene...blir spennende og se om det virker:) Noen med erfaring? Jeg er helt moden, så da skel det visst hjelpe ganske godt...
Rosmari S Skrevet 11. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2009 Ja, da har jeg fått akupunktur...så nå vil tiden i kveld/natt vise hva som skjer...hvis ikke blir d ny akupunktur i morgen..
Snart mamma til 3 <3 Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Har det skjedd noen forandringer med deg tro? *spent*
Rosmari S Skrevet 12. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2009 Neh, her er d ikke noe fremgang ennå. Så han kommer en tur senere i dag for å sette nye nåler...så får vi se. Om dette ikke hjelper på å få i gang riene,,,så hjelper d vertfall på modningen... Så håper ting skjer snart...
Snikskytteren er storebror! Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 hvor settes nålene? lykketil!!
Rosmari S Skrevet 12. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2009 Jeg har fått ei i hodet, ei på hver hånd, og 6 nåler på hver fot. Han som har vært her er utrolig flink:) Tusen takk....er litt spent på natta nå
Rosmari S Skrevet 13. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2009 Trodde jeg skulle legge merke til noe forandring etter akupunktur jeg men......den gang ei:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå