Gå til innhold

5mnd - spiser så lite mm for tida (fullammer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil knapt ha pupp, jeg må lirke og lure for å få i han pupp. Når jeg legger han til brystet vrir han seg unna, og når jeg vender han igjen for å legge han til så hylskriker han. Jeg må stappe i han smokken, og trekke den ut for så å lure inn puppen! Og så vidt han drikker!

Har holdt på sånn i 3-4 dager nå. Hva skjer??

Kan det ha noe med at jeg går på antibiotika? Men det har jeg jo gått på i 9 dager nå. Rart at det i så fall tok 5 dager før han i nekta puppen!

Har ikke fått mensen tilbake. Håper nesten den er rundt hjørnet, kanskje det er forklaringen... Men har ikke kjent noe til tanterød heller..

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo jeg flaskemamma, men mitt inntrykk er at flaske/pupp bare blir mindre og mindre interessant mens verden rundt blir desto mer spennende.. Jeg har ihvertfall merket på flisa mi at de siste par mnd blir hun på en måte litt ukonsentrert ved flaska hvis d er mye som skjer rundt, el hvis d er mye lys/lyd. Da hjelper d ofte å roe henne litt ned først, pakker henne inn i teppet sitt og gir smokken, før jeg lurer inn flaska istedet. Funker bra;) Merker også at hun ofte kan drikke mer på d mørke soverommet på kvelden, for da er jo absolutt ingenting annet spennende som skjer bortsett fra flaska..

Skrevet

Enig jeg også...min store lille buddha er mye mer opptatt av alt annet enn pupp på dagtid.må ofte gå ut av stuen å sette meg en rolig plass når jeg skal amme..men hun spiser mindre på dagtid enn ønskelig..tar igjen på natta som lykkeli&gla sier...da er det ikke noe annet spennende enn puppen.....

Skrevet

Men synes det er merkelig for det! For jeg skjermer oss bestandig så langt det går når jeg ammer. Lillegull er alt for nysgjerrig til det som foregår rundt. Jeg bruker også å ha litt dempet lys så han ikke skal titte på alt annet i rommet. Så det virker ikke som at han skal få med seg alt annet når jeg ammer, han vil rett og slett ikke ha! Jeg får jo i han akkurat nødvendig, så det er jo ikke farlig sånnsett. Men han spiser jo på langt nær så mye som han pleier. Han er frisk og fin så er ikke det! Ja, ja, får håpe det går over snart! Bare 1mnd til grøt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...