*SmurfeMamma* Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/545430/offset/1
Gjest Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Jeg ville i hvertfall tolket den som det ja :-)
snuffe Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Close, but no cigar. Nei, jeg tror ikke den er helt positiv, den vil antagelig være sterkere i morgen. Men dette er individuelt og stripstestene dermed litt håpløse å ha med og gjøre. Noen får aldri sterkere utslag enn det der, og har like fullt eggløsning.
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Nei, den er ikke positiv. Brukt Clearblue så er du sikker. De testene der er bare piss.
snuffe Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Det er en sannhet med modifikasjoner. I følge CB digital-testene har jeg aldri eggløsning. Bare at det har jeg. =)
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Sant nok. Men en gang tok en cb-eltest i urinen+ en billigtest. Billigtesten var ikke positiv men det var cb. Det beste har jeg funnet ut er å tempe og ta blodprøve om man er ekstra usikker. Jeg ble gravid med trillingene første syklus jeg tempet(etter 20mnd prøvcing)
2prinsesserogbim Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Mine positive el tester blei sånn.... Aldri sterkere, men eg visste eg hadde el så da var den jo positiv.. Så ja tror nok den er pos
Gjest leelu25 stolt 2-barnsmor :) Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Jeg ville tolket den som positiv ja! jeg har blitt gravid i 1 pp på begge ungene og da har el-testen jeg tok for "moro skyld" sett sånn ut!
Gjest Skrevet 12. april 2009 #9 Skrevet 12. april 2009 Ja, den er positiv. Legg merke til at den ligger "på hodet". Teststreken på dette bilde er jo sterkere enn kontrollstreken.
*SmurfeMamma* Skrevet 12. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2009 i dag til morgenen var test streken enda terkere, dobelt så sterk som kontroll streken..... så den MÅ være posetiv.... skal legge ut bilde etterpå:) men som pekaboo sier, legg merke til at jeg har tatt bilde av testen feil vei... hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå