Tommage♀♂ Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 3-åringen har nektet bleieslutt siden i fjor sommer, men nå er hun endelig på glid. Sluttet for noen uker siden, og var kjempeflink! Inegn uhell den første uka, så begynte små uhell her hjemme hvor hun ikke rakk å sette seg på do før hun tisset. Helt greit, må jo regne med det. Så begynte hun å gleme seg ved lek osv, og tisset på gulvet. Dette skjedde ikke så ofte i begynnelsen, men nå skjer det flere ganger for dagen! Nå tisset hun nettopp i sofaen også, ekkelt... Tøysofa, trekker jo ned i sofaen med en gang=( Hun bare fniser og synes det er morsomt, og jeg vil jo ikke kjefte heller, men hvordan skal jeg reagere? Hun har enda ikke hatt uhell i bhg, kun her hjemme og hos mormor.
De tre gull Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Kansje hun tror hun får oppmerksomhet ved å tisse seg ut?? Jeg ville prøvd å overse uhellene helt.. Ikke gitt kjeft men heller ikke noe oppmerksomhet. Skiftet på henne i stillhet..
tre små... Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 helt enig med "De tre gull".. ingen oppmerksomhet på det er det beste:) får hun oppmerksomhet på det (feks kjeft blir det bare verre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå