Gå til innhold

:DD

ღLykkelig  mღmmღ til to:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg prøve å slå fra med alle bekymringer:D Hvert fall til jeg skal på første lege time:D Kvalme og oppkast regner jeg med er en positiv ting. Det skal jeg prøve å glede meg over:D

Og i stedet for å lese hysterisk om alt som kan gå galt igjen, skal jeg kun forkusere på at dette går SÅ BRA:D Ser litt på navn på navndebatten, var å prøve trillet barnevogn i påsken. Kjempe mye fint på Babyshop.. bare drømme meg litt bort. Jeg drømte til og med at jeg hadde fått en liten datter i natt. Drømmen var så virkelig at jeg nesten måtte sjekke om det var en baby på soverommet:D Positiv, positiv og positiv. Kanskje dagene går rasker også:)

Noen som har fått antydninger til mage enda? Har liksom ikke fått mage, men klarer bare ikke holde den inn hvis jeg prøver.. hvis dere skjønner hva jeg mener;) Kan jo å være antibiotikaen, men velger å tror det er kroppen som forandrer seg litt:)

Også ble samboer onkel 9. april, så jeg har vært å shoppet små rosa babyklær i dag. Kjempe moro:) Har fortalt mamma, pappa og min bestevenninne om graviditeten også. Større sjans for at det går bra da tror jeg. Sa ikke noe sist, og da gikk det galt. Ny teori denne gangen:):)

Lykke til jenter. Skal ut å leke skattejakt med stebarna. Har påskeharen vært her da tro;P Hehe.. en bra dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til!! Positive tanker er det beste som er, det går nok veldig bra skal du se. Jeg har begynt å få litt mage, er 8+5 idag, veldig morsomt. Jeg går nå gravid med barn nr 2. :) Å håper på at alt skal gå bra. Grugleder meg til lege timen jeg har på tirsdag! Oppkast og kvalme tenker jeg også på som en positiv ting ;))) Lykke til igjen!!!

Skrevet

Så deilig å lese slike positive innlegg. Tenker det samme som deg, ingen bekymringer skal tas på forskudd, her skal vi bare glede oss og se fram til en sommer med fin mage.

Kos deg med den lille magen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...