Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en bifil mann?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en rar drøm i natt, derfor jeg kom til å tenke på dette..

Personlig tror jeg ikke jeg kunne det, hadde blitt litt rart for meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært samen med en bifil mann.. Gikk helt fint det da, men ble litt mye mas om diverse utforskning på det seksuelle området.. Kjipt å bli dumpet for en annen mann da;-D

Skrevet

Nei, jeg tror ikke menn er helt min greie. Men jeg har ingen problemer med bifili.

Skrevet

Den tanken var ny for min del.. Har aldri tenkt på det.

Tror nok at det hadde kommet helt ann på mannen og situasjonen..

(Jeg er jo litt av den sjalu typen så jag hadde jo fått dobbelt så mange å beskymre meg over, he he..)

Skrevet

Tror kanskje det ville vært lettere for en mann å være sammen med en bifil jente, enn omvendt?

Skrevet

Ja, er da ikke noe større sjangse for at de skal være utro en andre.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg var det før. Ikke noe hinting om å dra inn flere kjønn i sexlivet der (siden noen sa de opplevde det over)

Jeg ser det slik at man blir forelsket i et menneske og ikke i kjønn. Når jeg var sammen med min ex var han forelsket i meg, og det var ikke noe mer sannsynlig at han skulle bli forelsket i noen andre (jenter eller gutter) enn det er sannsynlig for at heterofile menn blir forelsket i en annen enn sin kjæreste. Det eneste er jo at man har potensielle rivaler ihos begge kjønn, så dersom man er av den sjalu typen så er guttekvelder hos en kompis en potensiell fare på lik linje med at han skulle ha dradd hjem til en venninne på middag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...