Gjest Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 hei, skal egentlig ikke hitt før i morgen, men kommer nå jeg. her e rlitt av min historie da; har en gutt på 4 år, vært prøvere i 2 år, fikk hjelp av riksen, så gikk på første forsøk med inseminering;D men hadde jo en del hormon kurer før det gikk da. men nå kan jeg puste ut, og komme over til dere her på andre trimmester, syntes disse 12 ukene har gått veldig fort. selv om jeg har hatt svangerskapkvalme. god påske alle sammen..
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Gratulerer og velkommen inn! Jeg har akkurat listet meg inn her jeg også,- termin 23. oktober. Gratulerer med nurk i magen og ikke minst med å ha kommet deg helt hit Vi skal kose oss masse her inne
Gjest Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 takk takk, er moro å komme over hitt. kan tenke meg disse 3 mnd her går super fort, endelig vært litt i form i går og i dag, bank i borde, hehe gratulerer masse du oxo, har termin 26 oktober. har du noen barn fra før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå