Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Heei! Har et spørsmål jeg da.. kan jo tenke meg svaret selv men trenger nok å høre hva dere andre sier.. Siste mens var 09-14mars Den 13mars hadde jeg sex med en god venn. Hver dag etterpå har jeg hatt sex med eksen min. og den 4 og 5 April med min nye type. (akkurat blitt sammen) Nå høres jeg vel ut som den fjortisen.. men jeg er faktisk ikke det asså Skulle altså hatt mensen igjen den 9. men jeg har ikke fått det enda.. i tilfelle jeg skal være gravid.. har dere noe formening om hvem som kan være faren? Trenger ikke masse drit... jeg var singel og gjorde som jeg ville..
Gjest -<<- Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Alle tre er fullt mulige, eksen er klart mest sannsynlig.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Regner med det er eksen, men for å være sikker må det en dna-test til...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 At det går ann å få surra det så jævlig til for seg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå