Gå til innhold

Masse vonde kynnere..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har kynnere så tidlig som uke 19/20....??? I nåken daga har eg hatt hatt vonde kynnere... I dag har eg hatt veldig vondt, nå ligger eg på sofaen å slapper av, har roa seg litt nå som eg slappe av.. Men eg kan ikkje gjere nåke før da e på an igjen.. De gjer ikkje berre litt vondt heller... Men masse vondt... Er det normalt me så vonde kynnere så tidlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 18+5 i dag. og har hatt kynnere allerede en stund.

 

ble så redd at jeg dro på føden forige uke. først kom jordmor inn og tok noen prøver osv. og så på meg med advarende blikk og sa at man skal absolutt ikke ha kynnere så tidlig.

ble bare enda mer redd da.

 

så kom legen inn litt senere. hun sa at det var helt normalt å få kynnere, og mine er også så vonde at jeg blir livende redd hver gang de kommer. hun mente bare at jeg måtte ta det mer med ro, litt høyt tempo om dagene her. hjelper å slappe av i sofaen her også så roer ting seg når det kommer.

men du kan jo kanskje ringe legevakt som jeg gjorde da, fikk komme inn med det samme på føden jeg, bare for å sjekke iallefall, at det ikke er rier.

Skrevet

Så sant eg sitter musestille nå så går det noen lunde greit... Men med ein gang eg begynner å røre på meg og sånn så kommer de... Husker eg hadde tidlig med første også men ikkje at de var vonde... Ser det litt an, blir det ikkje bedre så får eg ringe legevakta... Akkurat nå er det ikkje så gale vertfall.. Men takk for svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...