2prinsesserogbim Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Er det flere enn meg som har kynnere så tidlig som uke 19/20....??? I nåken daga har eg hatt hatt vonde kynnere... I dag har eg hatt veldig vondt, nå ligger eg på sofaen å slapper av, har roa seg litt nå som eg slappe av.. Men eg kan ikkje gjere nåke før da e på an igjen.. De gjer ikkje berre litt vondt heller... Men masse vondt... Er det normalt me så vonde kynnere så tidlig???
Mamma_til_isabella Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Jeg fikk masse vonde kynnere i uke 16!Og det var riktig så vonde i 2-3 uker.Da fikk jg tabletter av min gyn som brukes mot premature rier.De funket som bare det.Gikk på de i 2 dager og har ikke hatt sånne mer.Har en kynner i ny og ne men har blitt flink å ta det med ro. Vonde kynnere tidlig kan komme i en kombinasjon med båndene som strekker seg å det blir utrolig vondt da sa de på sykehuset. Prøv å slapp av masse.Det er jo et tegn på at man må roe ned litt....
liten spire Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Hei går gravid med nr 4 og har hatt kynner i alle svangerskap men aldrig vonde .Kynnere skal ikke være vonde ... ubehagelig men ikke direkte vonde det kan være tengn på eller fare for premature rier.. Sier det ikke for å skremme deg men hvis de fortsetter å være skikkelig vonde ville jeg tatt en tlf til jordmor på sykehuset og hørt hva de sier bedre å ringe en gang for mye enn att noe skulle skje .. Håper det går over av seg selv så du slipper å ha så vondt . Lykke til
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Jeg fikk kynnere i uke 12/13 jeg og de var en blanding av vonde og ubehagelige. De kom mest når jeg var i aktivitet, og har kjent veldig lite til dem når jeg har vært i ro.
2prinsesserogbim Skrevet 11. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2009 Det har hjelpt litt å ligge på sofaen i dag, men ikkje 100%.... Eg har legetime på tirsdag så tenkte å ta det opp da... Men ser det an i morgen, om det skulle fortsette på samme måte som i dag ringer eg nok legevakta... Har i tillegg hatt problemer med blodsukkeret igjen så er nok på tide å få glukosebelastning... Hadde svangerskapsdabetes med første og blodsukkeret kan gå opp å ned så ein jojo så eg føler meg ikkje heilt vel med det.. Har følt meg uvel i dag på en merkelig måte.. Aner ikkje ka så feiler meg i dag eg..
koala Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 RIng rett til føden istedetfor legevakten, de kan hjelpe deg med engang og du kommer kjapt inn for kontroll om de mener det er nødvendig
liten spire Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 enig med Koala Ville heller ringt føden , de forteller deg fort om du trenger å komme inn . Unødvendig å sitte lenge på legevakten pga noe som kan ordnes lett ved å ringe føden
2prinsesserogbim Skrevet 12. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2009 Ja det er vel bedre å ringe rett til føden, men uff vil ikkje mase der allerede... Tilstanden er noe bedre i dag, men ikkje heilt... Føler meg uvel og har litt vondt i magen.. Men det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå