Gå til innhold

Masse vonde kynnere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har kynnere så tidlig som uke 19/20....??? I nåken daga har eg hatt hatt vonde kynnere... I dag har eg hatt veldig vondt, nå ligger eg på sofaen å slapper av, har roa seg litt nå som eg slappe av.. Men eg kan ikkje gjere nåke før da e på an igjen.. De gjer ikkje berre litt vondt heller... Men masse vondt... Er det normalt me så vonde kynnere så tidlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk masse vonde kynnere i uke 16!Og det var riktig så vonde i 2-3 uker.Da fikk jg tabletter av min gyn som brukes mot premature rier.De funket som bare det.Gikk på de i 2 dager og har ikke hatt sånne mer.Har en kynner i ny og ne men har blitt flink å ta det med ro.

Vonde kynnere tidlig kan komme i en kombinasjon med båndene som strekker seg å det blir utrolig vondt da sa de på sykehuset.

Prøv å slapp av masse.Det er jo et tegn på at man må roe ned litt....

Skrevet

Hei går gravid med nr 4 og har hatt kynner i alle svangerskap men aldrig vonde .Kynnere skal ikke være vonde ... ubehagelig men ikke direkte vonde det kan være tengn på eller fare for premature rier..

Sier det ikke for å skremme deg men hvis de fortsetter å være skikkelig vonde ville jeg tatt en tlf til jordmor på sykehuset og hørt hva de sier :) bedre å ringe en gang for mye enn att noe skulle skje ..

Håper det går over av seg selv så du slipper å ha så vondt .

Lykke til :)

Skrevet

Jeg fikk kynnere i uke 12/13 jeg og de var en blanding av vonde og ubehagelige. De kom mest når jeg var i aktivitet, og har kjent veldig lite til dem når jeg har vært i ro.

Skrevet

Det har hjelpt litt å ligge på sofaen i dag, men ikkje 100%.... Eg har legetime på tirsdag så tenkte å ta det opp da... Men ser det an i morgen, om det skulle fortsette på samme måte som i dag ringer eg nok legevakta...

Har i tillegg hatt problemer med blodsukkeret igjen så er nok på tide å få glukosebelastning... Hadde svangerskapsdabetes med første og blodsukkeret kan gå opp å ned så ein jojo så eg føler meg ikkje heilt vel med det.. Har følt meg uvel i dag på en merkelig måte.. Aner ikkje ka så feiler meg i dag eg..

Skrevet

RIng rett til føden istedetfor legevakten, de kan hjelpe deg med engang og du kommer kjapt inn for kontroll om de mener det er nødvendig :)

Skrevet

enig med Koala

Ville heller ringt føden , de forteller deg fort om du trenger å komme inn . Unødvendig å sitte lenge på legevakten pga noe som kan ordnes lett ved å ringe føden :)

Skrevet

Ja det er vel bedre å ringe rett til føden, men uff vil ikkje mase der allerede... Tilstanden er noe bedre i dag, men ikkje heilt... Føler meg uvel og har litt vondt i magen.. Men det går bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...