godiva med 3 gull Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Er da de alternativene vi har nå... Utrilig vanskelig med guttenavn!!!! noen meninger. Og at det ikke lyder Norsk er ikke et problem for oss
Snikskytteren er storebror! Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 synes de høres fine ut jeg! Personlig likte jeg LIoyd best
LilleBebinMammanSin Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 LLOYD? hvordan utaler man det da? er den ene L'n bare til pynt? hehe personlig så fikk jeg litt sånn.. har hørt et sleng ord for å være "mongolid".. mongoloyd... så da må jeg si jeg likte Ask best jeg
godiva med 3 gull Skrevet 11. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2009 2 X L er fordi det er "trykk" på L... så da staves det sånn. Forresten heter det Mongoloid, noe som IKKE brukes om mennesker med Downs syndrom lenger! Men skjønner hva du sikter til. Takk for meninger:) og tar gjerne imot flere
MinnieMe Skrevet 12. april 2009 #12 Skrevet 12. april 2009 Jeg kjente en Loyd en gang (tror han skrev med bare en L) og det var en herlig person, så min stemme går til Lloyd Litt statistikk fra statistisk sentralbyrå: Det er 116 menn som har Lloyd som første fornavn. Det er 41 menn som har Lloyd som eneste fornavn. Det er 80 menn som har Loyd som første fornavn. Det er 30 menn som har Loyd som eneste fornavn. Det er 588 menn som har Ask som første fornavn. Det er 443 menn som har Ask som eneste fornavn. Lloyd er også enklere internasjonalt, i tillegg til at det er sjeldnere (her i Norge i allefall:)
Gjest Skrevet 12. april 2009 #13 Skrevet 12. april 2009 Synes Ask er fint, stilig navn. Lloyd blir for meg litt utenlandsk, og derfor vanskelig å bedømme siden det er litt "uvant", men det er sikkert helt fint hvis dere ønsker noe annerledes i Norge. Hva med Scott forresten? Det funker kanskje litt bedre her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå