Gå til innhold

Noen andre som har fått termin 090909? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tippa på den datoen da jeg var hos jordmor (den foreløpige terminen var 24.08) og hun bare "ja, ha ha, for da blir det lett for pappan å huske datoen". Og så ble det den datoen da hun var ferdig med å regne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke termin da, men svigerinna mi har det. Men siden jeg venter tvillinger, satser vi på den datoen ;-) Hadde jo vært en enkel dato å huske på i alle fall :o)

Skrevet

Hadde vært en morsom dato å få en liten på ja:) Jeg har termin 7.9, men gikk over noen dager sist også, så får håpe det samme skjer denne gangen.

Skrevet

jeg har termin 090909 ;)

ultralyd og menstermin den datoen. kjekt å få ultralydterminen på menstermin.slipper forvirring om hva som er riktig ;)

Skrevet

Har midlertidig termin på den datoen, men er usikker.

Når fikk dere positiv test? Og når hadde dere EL?

Skrevet

ja mensterminen var 090909 men på ultralyd uke 12 mente de det var 070909.. men jeg får ikke den endelige terminen før ordinær ultralyd på tirsdag:) så vi får se!

Skrevet

samme til meg det. fikk termin 7.september på tidlig ultralyd i uke 12. hehe.... men ble 09. sept på ordinær nå :)

Skrevet

Ja jeg fikk termin 090909:) Fikk denne allerede på tidlig ul i uke 10,men nå på ordinær ultralyd så sa jordmoren at hvis hun skulle ha satt en termin så hadde det blitt 070909.

Men hun lot 090909 sto siden det var så likt....

Skrevet

Jeg hadde den terminen før jeg var på UL.. men den ble bare flyttet en dag.. til 10.09.09.. litt irriterende egentlig, at det bare skulle flytte seg en dag når det var en så fin dato ;) men kan jo selvfølgelig hende at jeg føder da alikevel da ;)

Skrevet

I følge FF og el-test hadde jeg el den 9. des (siste mens var 15. november). Testa så vidt positivt (streken ble så vidt synlig etter 3 timer) på dag 14 etter el (på julaften) og så positiv med digital CB den 26. desember, altså på dag 16 etter el :)

Skrevet

siste mens for min del var 28.november.

positiv test 3.januar digital CB

aner ikke hva alle andre forkortelser står for. er litt dum på dette her ;)

Skrevet

Mens terminen var den 08.09.09, men ul terminen ble 09.09.09. Siste mens var den 28. november.

Skrevet

Jeg har termin 09.09.09, skal på ul på onsdag så da gjenstår det å se om jeg blir flyttet :) Men en fin dato!

Skrevet

Har fått denne datoen både på menstermin og på to ultralydundersøkelser. Hadde vært veldig kjekt å fått på dagen!

Skrevet

Jeg har også ul-termin 09.09.09! Hadde menstermin 28. august, men blei satt 12 dager tilbake på ul'en. Håper jeg får i august uansett, så føler jeg meg litt tryggere på barnehageplass.

Skrevet

Jeg var på UL i dag og fikk dato 090909! Jordmora hadde fra før satt 100909, mens jeg hadde regnet meg frem til 110909. Jeg hadde første dag i siste mens 3.12, og 280 dager etter dette blir jo 090909. (svangerskapskalenderen jeg brukte i min egen beregning regnet på norsk mål, 282 dager, istedet for who-målet som er 280 dager)

Fødte akkurat 280 dager etter første dag i siste mens sist, så det hadde vært kult om det ble 090909 :)

Skrevet

oj, jeg har termin 08.09.09 eller 01.10.09, vet ikke før etter ul om to uker. Men at det da er mulig at jeg kan føde 09.09.09 hadde ikke slått meg før nå. Har en gutt fra før som er født 14.02.02, håpet litt på 02.02.02 den gangen, men han kom på valentin-dagen så ble en spesiell dato uansett. Hadde vært arti å hatt en ny spesiell dato. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...